Buna ziua,
As dori sa va intreb in legatura cu administrarea unui bloc. Daca se renunta la administrator, cenzor, comitetul executiv si presedinte, ce variante ar fi pentu a ne plati cheltuielile blocului. Multumesc!
Fiind imobil de locuit in comun ,este greu de renunutat la asociatia de proprietari si la reprezentantii acesteia
Ati luat in calcul cine se va ocupa si cine va suporta intretinere si reparatii parti comune?
Periodic trebuie refacuta hidroizolatia la terasa ,intretinere reparatie instalatii parti comune apa+caldura
Daca renuntati la administrator cine va mai intocmeste cotele individuale intretinere ?
Daca renuntati la cenzor cine verifica si vizeaza pentru legalitate documentele asociatiei inclusiv listele lunare de intretinere ?
Cei care hotarasc sa se renunte la administrator, cenzor si presedinte cu siguranta au raspuns la intrebarea dumneavoastra, solutiile ar trebui discutate inainte de a se lua hotararile.
Legal se poate renunta la administrator si se angajeaza o firma de administrare, din pacate va trebui sa aveti comitet si cenzor.
dorim sa angajam o firma care sa se ocupe de administrare, dar cenzorul si comitetul trebuie obligatoriu angajati cu carte de munca si platiti? Nu se poate fara CIM?
Cenzorul va avea contract de mandat,nu trebuie CIM.Membrii comitetului nu au nevoie de nimic...doar nu le dati salarii.
Mare atentie la firmele de administrare.Am auzit de un caz in care firma nu a platit 2 luni utilitatile (deci nu au primit somatii) si apoi si-au declarat falimentul.
Pentru presedinte si cenzor se intocmesc contracte de mandat, daca cenzorul este extern se face un contract de prestari servicii. Cat despre partea financiara va doresc succes sa gasiti persoane care se implica, sa aiba si raspundere si sa lucreze gratis.