Buna, rog sa ma ajutati cu un sfat pentru situația cu care ma confrunt. Apartament cumpărat la mansarda, acum 2 ani în urma unei ploi acoperișul de tabla a avut probleme și am fost inundata în dormitor, au venit 2 muncitori trimiși de dezvoltator și au rezolvat, dar anul acesta în urma unei furtuni am fost inundata din nou mult mai tare. În contractul de vânzare cumpărare nu am stipulat garanție, dar administratorul blocului spune ca acoperișul are 10 ani garanție și sa insist la dezvoltator sa rezolve și acum dar acesta din urmă tot spune ca rezolva dar tot intervin diverse și deja a trecut 1 luna. Tin sa precizez ca partea electrica are contact cu apa de fiecare data când ploua și ton sigurantele coborâte. Cum pot proceda pt reparații cat mai urgente ca acoperișul sa fie reparat? Precizez ca nu este acces în pod, nu există nici o usita de acces pt ca nu au făcut din constructie.
Acoperisul reprezinta parte comuna imobil de locuit in comun,deci obligatia asigurarii reparatiilor ar trebui sa fie exercitate de catre asociatia de proprietari
In fond nu este acoperisul dv personal este al intregului imobil
Clarificati problema cu reprezentantul legal al asociatiei de proprietari in persoana presedintelui de asociatie
Administratorul de imobil este simplu angajat al asociatiei cu limita de competenta de executie
Notificati oficial dezvoltatorul sa isi asume responsabilitatea remedierii deficientelor la constructia edificata de catre dansul sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta
Incercati sa incheiati asigurarea facultativa a apartamnetului ca pe viitor sa nu va mai confruntati cu astfel de probleme dezvoltator asociatie de proprietari
Multumesc frumos pt raspunsul prompt, dar tin sa mentionez inca o data ca acoperisul are garantie 10 ani, mansarda fiind construita in 2012 si astfel administratorul ma trimite la dezvoltator sa rezolv cu acesta. ( din pacate actul oficial intre administrator si dezvoltator nu l-am vazut pt a avea siguranta ca este asa cum sustine administratorul si anume 10 ani garantie la acoperis, de la data construirii )
Ce varianta de notificare oficiala se poate face catre dezvoltator?
Imobilul este cumparat cu prima casa astfel si ambele asigurari sunt facute( obligatorie+facultativa), am contactat si reprezentantii asigurarii au venit facut poze si umeaza sa trimita catre asociatia de proprietari un document oficial, dar cum ma pot ajuta ei in relatia cu asociatia de proprietari si devoltator? Din cate am inteles ei ma vor ajuta doar din punct de vedere financiar pentru despagubire la pagubele produse.