avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Posed 100,000 euro + și aș dori să-mi cumpăr o ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Posed 100,000 euro + și aș dori să-mi cumpăr o casă. Am înțeles însă că nu pot plăti numerar decât suma maximă de 50,000 lei, restul numai prin transfer bancar. Ce probleme pot întâmpina dacă banii sunt adunați din muncă fără forme legale?

Pana la varsta de 35 de ani nu am lurat cu forme legale. Sunt programator, si am avut o sananate mai subreda, asa ca m-am multumit cu munca la negru. Posed 100,000 euro + si as dori sa-mi cumpar o casa. Am inteles insa ca nu pot plati numerar in fata notarului decat suma maxima de 50,000 lei , restul doar prin transfer bancar, nici macar depozit bancar, ce transfer. Adica sa-mi fac cont personal la o banca romaneasca, sa virez banii in contul meu si de acolo sa fac transferul. Cam ce probleme pot intampina? bani blocati ? nervi?
Ultima modificare: Marți, 12 Iunie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: pertud , utilizator 02:00, 18 Iunie 2018
Am inteles ca nu se poate sa depui banii direct. E considerata tot plata cash viramentul . trebuie neaparat transfer.
Plata prin depunere de numerar in contul vanzatorului nu este considerata plata in numerar. Nu este obligatoriu sa faceti transfer/virament din contul dvs in contul vanzatorului. Daca notarul public cu care ati discutat are alta parere, cereti si opinia unui al doilea notar public.