La sfarsitul lunii martie 2018 am contractat un pachet de salariu la Otp Bank , la sucursala Traian Rm.Valcea.
Mentionez ca am solicitat pachetul respectiv si am precizat sa fie (conform oferta bancii) cel pentru care se acorda bonusuri de rulaj si pentru tranzactii.Precizez ca am contat pe buna-credinta a angajatilor bancii.Dupa inchieierea contractului, la interval de o saptamana, studiind mai bine contractul am constatat ca nu este conform celor solicitate si discutate .In acest sens am contactat telefonic in mod repetat pe cei care mi-au intocmit contractul semnalandu-le inadevertenta, ocazie cu care acesta mi-a dat asigurari ca nu este nici o problema cu contractul si daca voi face rulajul si tranzactiile voi primi bonusul .Am insistat la directorul sucursalei pentru a-i explica faptul ca se inseala, insa de fiecare data m-a asigurat ca nu sunt probleme.La una din intrevederi o alta angajata a bancii mi-a recomandat sa contactez si callcenter-ul unde am semnalat problema, insa fara rezultat,fiind rugat sa astept un raspuns telefonic din partea lor,lucru ce nu s-a materializat.
Dupa cele petrecute si vazand ca bonusul prevazut in contract nu a fost virat”am contactat din nou telefonic reprezentantul bancii cerand lamuriri,aceasta mi-a precizat ca este ocupat si ma va suna in 15-20 de minute.Dupa o perioada de cateva minute am fost sunata de acesta , ocazie cu care acesta mi-a comunicat ca cele pertecute se datoreaza unei erori de sistem,ca s-a gresit contractul si ca isi cere scuze.spunandu-mi ca cine munceste greseste (ca si cand dansul respectiv banca nu ar avea nici o vina in toata aceasta problema)
Totodata mi-a comunicat ca nu mai pot beneficia de avantajele pachetului salariat pentru un an de zile si sa ma prezint sa inchid contul. Bazandu-ma pe seriozitatea bancii am transmis extrasul de cont unor colaboratori/institutii in vederea virarii unor sume de bani, (ganditiva in ce situatie am fost pus).
Apreciez ca increderea mi-a fost inselata, sens in care solicit un punct de vedere .
Va multumesc !