Vin cu o noua intrebare legata de contabilitatea in partida simpla, in cazul unui PFA inregistrat in sistem real de impozitare.
Din cate am inteles, pentru acest gen de contabilitate specificat, contabilitatea ar insemna tinerea urmatoarelor registre:
1. Registrul jurnal de incasari/plati;
2. Registrul inventar;
3. Registrul de control (care, din cate am inteles nu ar fi obligatoriu pentru PFA).
Eu as dori sa utilizez pentru acest lucru, o aplicatie precum Smart BIll, care din cate am vazut ofera functionalitati pentru primele doua registre necesare, 1. Registrul jurnal de inacasari si plati si 2. Registrul inventar si are o interfata destul de intuitiva pentru a lucra cu diverse concepte legate de contabilitatea primara.
Intrebarea mea ar fi daca in aceste conditii si avand in vedere ca pentru inceput o sa am o activitate destul de redusa ca PFA, in care o sa vand din cand in cand cateva produse si o sa prestez cateva servicii.. as avea nevoie neaparat de contabil ?
Contabilitate
corina_gusoi
Buna. Am facut de curand un pfa si as vrea sa stiu cum sa imi tin contabilitatea. Vreau sa imi deschid un salon de cosmetica si nu stiu absolt nimic despre ... (vezi toată discuția)
Evidenta la pfa
Iulia Feher
Buna, pentru persoanele care isi tin evidenta cu documente tipizate la Pfa neplatitor de tva, domeniu de activitate comerț cu amănuntul, ma intereseaza ce ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.