Buna Ziua.Va rog sa-mi spuneti daca intr-un contract de prestari servicii pentru cenzorat se poate introduce un capitol care sa faca referire la pastrarea confidentialitatii privind neutilizarea unor date ale asociatiei la care a avut acces. Cum ar trebui sa sune un astfel de text. Similar daca este cazul , se poate si pentru prestari servicii administrator. Multumesc.
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Cam care ar fi datele unei asociatii de proprietari pe care un cenzor sau administrator, datorita functiilor lor, le-ar putea divulga unor teti si la ce ar folosi?
Ma rog, puteti stipula in acele contracte faza cu confidentialitatea ca timp de 10-15 ani sa nu divulge nush ce date confidentiale ale asociatiei.
Eu daca as fi in locul cenzorului sau administratorului dvs. , as negocia pe chestia aceasta un spor de confidentialitate, garantandu-va ca timp de 10-15 ani nu as divulga nimic din cele vazute prin asociatia dvs.
Prea multe griji va framanta!
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Conform dispozitii in vigoare,cenzorul poate exercita responsabilitatea prin incheiere contract de mandat,nu de prestari servicii cum afirmati dv
Dv solicitati incheierea unui raport juridic cu cenzorul privind neutilizarea unor date ale asociatiei la care a avut acces. ?
In conformitate cu disp art 10 L nr 230/2007 documentele asociatiei,de proprietari la cerere,pot fi prezentate proprietarilor din imobil
gigiz
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Hmmm. Nu cred ca lucrurile se pot judeca chiar asa de simplu. Adica nu chiar toate documentele asociatiei pot fi la cheremul oricarui proprietar doar ca asa zice in legea 230 art. 10. Pai la asociatie conf. legii trebuie sa fie si un dosar cu toate copiile dupa actele de proprietate sau de vanzare-cumparare a proprietatilor. Acolo gasim multe date personale care chiar ca nu trebuie sa ajunga la oricine. Ex: serii de la cartile de identitate ale cumparatorului si a vanzatorului, C.N.P.-uri, adrese, valoarea de vanzare, clause contractuale etc. Mai avem pe acolo si o carte a imobilului in care gasim deasemenea unele date ne publice. Cum facem cu aceste date? Ei, toate aceste date trebuie sa ramana confidentiale. Sunt alte legi care oblige la acest lucru. Cred ca art.10 din legea 230/2007 se refera la acele acte care tin de cheltuieli, incasari, contracte de servicii si alte prostioare de genul acesta. Zic si eu....
viorel55
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
.Da ! Aveti dreptate ! Se incadreaza in regulamentele GDPR. Este suficient sa specificati ca activitatea se desfasoara cu respectarea acestor regulamente.