rocristina a scris:
Nu trebuie sa declare angajata pierderea carnetului de munca. ITM-ul trebuie sa rezolve problema, altfel trebuie sa alerge pe la toate locurile de munca sa reconstituie carnetul.
Asta e solutia pe care o dau inspectorii de la ITM ca sa scape de problema, dar, daca va adresati la Radu Voda, nu asta va fi raspunsul.
Nu cred ca trebuie sa inducem in eroare userii care ne cer sprijinul in solutionarea unor problema.
Decretul nr.92/1976 prevede clar procedura eliberarii unui duplicat de pe carnetul de munca in caz de pierdere,
si anume : In caz de furt, pierdere sau distrugere a carnetului de munca,
se va elibera celui in cauza un carnet de munca duplicat, de catre ultima unitate la care acesta a lucrat sau lucreaza.
Daca ultima unitate a fost supusa reorganizarii, duplicatul se va elibera de catre unitatea care detine scriptele unitatii reorganizate.
Eliberarea duplicatului in caz de furt sau pierdere a carnetului de munca, se face numai dupa publicarea pierderii acestuia in Monitorul Oficial al Romaniei.