cum pot recupera garantia platita proprietarului ce nu vrea sa mi-o dea?Am platit la zi intretinerea,facturile.Am plecat de 1 luna si proprietarul nu vrea sa mi-o dea.
Va multumesc pt informatii;dar tot as vrea sa stiu daca in singurul contract care era pe perioada mai-iunie 2017 scrie ca "se prelungeste(dar nu scrie automat)pe perioade similare daca nu se anunta cu 15 zile inainte",inseamna ca daca nu s-a anuntat cu 15 zile inainte el continua tot pe 2 luni? ca de asta se leaga proprietarul ca motiv de a nu-mi restitui garantia,desi tot in contract scrie ca "incetarea contractului inainte de perioada pt care a fost facut(adica mai-iunie)atrage pierderea garantiei"; dar eu nu am plecat inainte de acea perioada..Sau pt prelungire trebuia un act aditional sau un nou contract scris si semnat si de mine ca si pt faptul ca a marit chiria de 2 ori in luni consecutive?Si cum pot afla daca a inregistrat contractul la anaf?Imi cer scuze daca ma repet,dar chiar as vrea sa se rezolve cumva ca pana la urma e vorba de bani munciti si e de neacceptat sa nu mi se inapoieze mai ales ca am fost un chirias corect.
Cred ca ar trebui sa negociati insa, asa cum spune si colegul mai sus, cu ajutor specializat. Avocat, mediator, nu conteaza.
Totusi, e de luat in calcul daca merita suma platita ca garantie aceasta investitie intr-o negociere asistata.
Nu vă grăbiți! Chiar dacă a trecut o lună de când ați plecat, dar sunt facturi care vin și la două luni. Achitați totul și apoi puteți merge conform contractului de locațiune încheiat la organele în drept descrise în contract.