avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 309 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Hotararea 595/02.08.2018
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Hotararea 595/02.08.2018

Buna ziua, va rog frumos sa ma lamuriti intr-o problema:
Sunt salariat in sectorul public. Am avut 20 de zile de concediu legal in perioada 03.08.2018 - 31.08.2018 ( 20 zile lucratoare plus sambete duminici si ziua libera din data de 15.08.2018) Din Hotararea nr. 595/02.08.2018 am inteles ca zilele de 16 si 17 au fost declarate zile libere Pe cale de consecinta am adaugat aceste zile la concediu urmand ca in loc de 01.09.2018 sa prelungesc concediul cu 2 zile si sa ma prezint la munca dupa concediu, in ziua de 05. 09.2018. Fiind inca in cocediu, in data de 04.09.2018 am sunat la unitatea unde lucrez, sa anunt ca in perioada 05. - 14 sept. fiind bolnav, sunt in concediu medical. Cu aceasta ocazie, inspectorul de resurse
umane mi-a spus ca deoarece conform prevederilor Hotararii 595/02.08.2018 nu am fost in datele de 25 aug. si 01 sept. sa recupeez zilele libere, voi fi absent nemotivat 2 zile ( in ce date nu mi-a spus). chiar daca as dori sa recuperez cele doua zile pana in 07 sep, 2018, imi este imposibildeoarece sunt in concediu medical. Va rog sa imi spuneti daca fata de cele aratate, angajatorul procedeaza legal deoarece zilele de 16 si 17 aug, fiind declarate zile libere nu le putem numara la zilele de concediu care se acorda doar pentru zilele in care se lucreaza, si in zilele de 25 aug. si 01 sept. nu puteam fi la lucru fiind in concediu legal.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:53, 5 Septembrie 2018
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca in perioada 16-17 ati fost in CO , nu se recupereaza aceste zile si nici nu prelungesc durata CO.
Multumesc pentru raspuns. Va rog, ati putea sa-mi dati textul de lege care reglementeaza aceasta situatie ?