Am platit un avans de 30% pentru un dulap si o comoda intr-un magazin care comercializeaza mobilier - asta era conditia ca sa imi fie retinute produsele (din motive personale doream sa fie livrate dupa 2 saptamani). In momentul de fata vreau sa achizitionez doar comoda (avansul platit acopera valoarea ei, ba mai mult raman 35 de lei in plus) si sa renunt la dulap. Mentionez ca produsele nu au fost livrate inca, dar exista factura emisa pe valoarea intreaga a produselor. Din ultima convorbire telefonica mi s-a adus la cunostinta, ca nu mai pot sa renunt la nici unul dintre produse pentru ca au fost scazute din gestiune. Cum este posibil asa ceva, in conditiile in care ar trebui sa il pot returna fara nici un motiv. Nu am semnat nici un contract, nici o comanda , produsele erau pur si simplu pe stoc in magazin. Ce imi recomandati sa fac ?
ce motive invoca magazinul conteaza mai putin.
legislatia prevede ca nu puteti renunta la un produs comandat intr-un magazin fizic (pe care ati avut posibilitatea sa il vedeti, testati, sa vi se explice, etc.) decat pentru motive de neconformitate.
renuntarea de oportunitate la un produs este posibila, legal, doar in cazul magazinelor online, in care sunt disponibile doar descrieri si poze.
renuntarea mai este posibila si in cazul unor magazine fizice, in conformitate cu politicile lor comerciale.