avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Demisie după încetare Concediu pt creșterea ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Demisie după încetare Concediu pt creșterea copilului

Bună ziua, in 12.12.2018 se termina concediul pentru creșterea copilului. Profesia asistenta medicala la medic de familie. Vreau sa demisionez, deoarece nu am cu cine sa las copilul in grijă .
Se consideră vechime cei doi ani chiar daca nu reiau activitatea în cadrul muncii?
As vrea sa demisionez fara preaviz, se poate? cum se procedează?
Ce acte sunt necesare pentru a înceta CIM și demisie?
Prin faptul că sunt asistenta medicala, doresc să știu dacă mai trebuie sa am vizat certificatul de membru la OAMMMR daca demisionez? Menționez faptul că acest certificat ne da dreptul de a profesa aceasta meserie.
Pot sa solicit adeverință de la angajator cu anii de vechime?
Mulțumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:24, 6 Septembrie 2018
Perioada CCC constituie vechime în muncă și în serviciu, precum și în specialitate și se are în vedere la stabilirea drepturilor ce se acordă în raport cu acestea, cu respectarea prevederilor Legii nr. 200/2004 privind recunoașterea diplomelor și calificărilor profesionale pentru profesiile reglementate din România, cu modificările și completările ulterioare, indiferent daca reveniti sau nu in activitate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediul de crestere a copilului ContSters387629 ContSters387629 Buna ziua. Va rog sa imi spuneti daca perioada concediului de crestere a copilului (2 ani) se ia in considerare la calcularea vechimii in specialitatea ... (vezi toată discuția)