Din pacate sunteti victima lipsei de civilizatie in Romania, in tarile civilizate, clientul care te refuza sau prefera concurenta azi ramane clientul potential de maine.
Este greu sa lupti impotriva imbecilitatii unora.
Inainte de a putea da sfaturi avem nevoie de precizari.
1) Apelurile sunt primite pe portabil sau pe telefon fix?
2) Sursele de informare ale acestor mitocani sunt mult mai diverse decat va imaginati. Anaf-ul nu este singurul care poate fi in cauza.
Faceti va rog inventarul tuturor formularelor de declarare si incriere al Srl-ului dvs, formulare pe care le-ati umplut pe la diverse autoritati.
Incercati sa va aduceti aminte daca ati bifat casuta aia mica unde cu litere inca si mai mici sunt explicate optiunile utilizatorului care complecteaza formularul in materiie de protectie a datelor.
3) Ati inscris Srl-ul dvs pe site-urile profesionale?
Asteptam raspunsurile dvs pt a putea continua discutia pe acest site.
1) apeluri sunt primite pe telefon mobil
2) SRLul nu a fost inscris pe niciun alt site/autoritate. Am foarte multa grija cand bifez aceste lucruri. Intotdeanua bifez "nu sunt de acord cu prelucrarea datelor ...."
Sunt 99% sigur ca aceste firme gasesc nr meu pe siteul ANAF.
3) Nu am inscris SRLul pe niciun site. Siteurile precum listafirme . ro au luat detaliile mele de pe siteul ANAF.
Eu lucrez exclusiv cu clienti din strainatate. Singurul site romanesc care are detaliile mele este ANAFul si banca. Diferenta este ca pe siteul anaf detaliile sunt publice.
1) Este simplu atunci de a bloca numerele respective si de a cere organismelor unde ati inregistrat firma, in scris cu confirmare de primire, ca numarul dvs de telefon mobil sa nu mai fie public. Ei va vor cere un numar de telefon, dati un numar de fix (cum lucrati exclusiv cu clienti din strainatate aveti Internet, deci un nr de telefon fix nu va fi o dificultate). Pe telefonul fix nu raspundeti si filtrati numai de 2*/zi inregistrarile mesajelor.
2) Nici macar la ONRC si la OCPI?!? Declaratia publica a infiintarii PFA-ului a fost publicata?!?
3) ANAF-ul in calitate de entitate care prelucreaza atat date publice cat si date personale este tinuta sa asigure protectia datelor personale care i-i sunt incredintate. Deci se revine la solutia de la punctul nr. 1).
Furt clienti
simpatica
Lucrez in cadrul unei firme ce consiliaza/vinde credite ipotecare la mai multe banci (brokeri de credite). Din pacate, din cauza anumitor divergente , unii ... (vezi toată discuția)
Abuz rds
silviun
Buna ziua ,
Locuiesc in Franta si acum aproximativ o luna am calatorit in Romania pentru a-mi rezolva niste probleme personale.Avand nevoie sa comunic ... (vezi toată discuția)