X srl a incheiat contracte de prestari servicii cu mai multe PFA-uri, acestea ocupanduse cu intermedierea de vanzari ale produselor societatii, respectiv sunt fostii agenti de vanzari, fosti angajati, care acum au devenit pfa.
Intrebarea mea este cum se procedeaza cu supervizorul agentilor, care el este si el acum PFA. El are obligatia sa elaboreze strategia regionala pt indeplinirea obiectivelor de vanzari, practic el coordoneaza celelalte pfa-uri in teren.
Cumva ar trebui incheiat un contract si intre el si celelalte pfa-uri? Sau e suficient contractul nostru incheiat cu fiecare dintre ei? Ma gandesc ca el raspunzand de activitatea pfa-urilor le va impune o anumita activitate si pe fondul carui raport? Nu e incheiat nici un act intre ei, nu exista nici un raport. Ei au doar contracte separate , fiecare cu X srl.
Asadar, e nevoie de un contract si intre Supervizor si celelalte PFA-uri? Va multumesc mult si astept cu nerabdare raspunsuri!
Intre PFA-urile respective nu exista niciun raport juridic, prin urmare nu se va incheia niciun contract.
Eventual, in contractele cu agentii de vanzari se poate mentiona expres ca strategiile, coordonarea activitatii, etc. se va realiza de catre dl cutare sau de catre PFA-ul cutare, care va avea calitatea de reprezentant al beneficiarului serviciilor prestate de PFA-uri (adica SRL-ul respectiv)
Va multumesc pt sugestie!
Da, cel mai bine fac un aditional la contractele pfa-urilor prin care stipulez ca reprezentantul baneficiarului (srl-ul) va fi PFA Cutare (Supervizorul) care va elabora strategiile si va intocmi documentatia pentru comisionul revenit fiecarui pfa. Multumesc inca o data!