Am o problema la serviciu cu angajatorul si va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti cum ar trebui sa procedez in acest caz:
Am anuntat in data de 30.08.2018 in scris ca sunt insarcinata in 8 saptamani. A doua zi directoarea firmei a dat un ordin comunicat doamnei de la resurse umane, prin care ne convoca pe toti angajatii la o sedinta sa ne comunice ca: salariul pe luna august va intarzia pe o perioada nespecificata, se suspenda darea de bonuri de masa , decontarea transportului la fel se suspenda, iar activitatea e transport se suspenda pe o perioada nedeterminata( eu fiind dispecer de transport, si clar se referea la mine si la activitatea pe care eu o desfasuram.
Iar orice nemultumire sau nelamurire sa o dam in scris.
Am particpat toti la sedinta interna organizata, am luat la cunostinta cele comunicate, dar dupa acet lucru a urmat un lucru mai urat.
Eu aveam programata saptamana urmatoare ss fiu in concediu de odihna, si desi cu o seara inainte am fost luata cu salvarea si dusa de urgenta la spital si a doua zi am fost din nou la medicul ginecolog pentru mai multe investigatii, dupa ce am terminat la spital, vineri, 31.08.2018, m-am prezentat la serviciu sa termin de fcut ceea ce aveam de facut, stiind ca urmeaza sa fiu in concediu e odihna, la sfarsitul programului sefa a trsanmis doameni de la resurese umane ca trebuie sa predau toate echipamentele de lucru( laptop, te.efon, stampila, chei birou), intr-un mod abuziv, desi urma sa merg in concediu, si nicidecum nu era vorba de concediere sau demisionare.
Am expplicat personal sefei ca voi veni luni dimineata sa aduc echipamentele sa le predau, deoare era sfarsit de program, ma simteam rau si nu avea rost sa merg acasa, si sa mas intorc doar pentru asta, si in mod abuziv a ordonat doamnei de la resurese umane sa imi ia echipamentele de lucru.
luni dimineata la prima ora m-am prezentat si am predat echipamentele iar in saptamana in acre am fost in concediu a ordonat ca biroul in care eu mi-am desfasurat activitatea sa fie golit complet de acte, calculator, mi-a fost restrictionat acccesul la adresa de e-mail, absolut tot.
azi m-am prezentat la munca , in mod normal, la terminarea concediului de odihna si am gasit pur si simplu un birou gol, i-am trimis mesaj sefei sa imi spuna cu ce ma voi ocupa si nu mi-a raspuns.
va rog sa ma sfatuiti cum ar trebui sa procedez in acest caz, ce ar trebui eu sa fac si cum trebuie sa actionez mai departe.
VA multumesc siastept cu real interes raspunsurile dvs!
Cel mai recent răspuns:
Cornel Vasile , Consilier juridic
17:22, 10 Septembrie 2018