Buna ziua! As dori sa stiu cum trebuie sa procedez legal pentru a nu mai plati atat de mult la căldura. Mentionez ca am o garsonieră nelocuita, la ultimul etaj, cu un calorifer care de abia se incalzeste, iar la baie si bucătărie nu ni se furnizeaza căldura din cauza unei probleme de peste 15 ani pe tronson, pe care nu vor sa o rezolve desi platesc lunar fond de reparatii! Pe timp de iarnă plătesc lunar 200-300 lei. Cei de la ENET imi spun ca administratorul le transmite consumul, iar administratorul spune ca cei de la ENET. Am un administrator foarte dificil, cu care nu poti vorbi rezonabil si care ar face orice sa te puna sa plătești cat mai mult ( desi nu locuiește nimeni, plătesc lunar in jur de 35-40 lei la intretinere + 10 lei/luna curățenie firma privata). Cum se calculează căldura pe apartament? În funcție de nr de calorifere, de suprafata? Nu mi se pare firesc sa plătesc atat de mult. Care sunt pasii pe care trebuie sa ii fac pentru a rezolva această problemă care persista de foarte multi ani? Va mulțumesc anticipat.
1-Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie nu administaraorul de imobil
Administratorul de imobil este simplu angajat al asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie hotarari ale adunarii generale,decizii ale comitetului executiv si ale presedintelui de asociatie
2-Pentru a putea plati efectiv cat consumati,ar trebui sa detineti repartitoare de cost individuale
3-Sunt probleme distincte cu solutionare diferita
Remedierea problemelor pe instalatia generala de incalzire tine exvclusiv de asociatia de proprietari care se infiinteaza cu scopul administrarii partii comune de instalatii si de constructii din condominiu si de buna functionare a acestora si de presedintele de asociatie care este factor decizional
Atat timp cat repartizarea consumului se dace in sistem pausal nu veti scapa de aceste impunerinejustificate de situatia reala din apartament