In luna aprilie 2016 maşina sotiei mele a fost acroşată de un alt autoturism care a virat stânga fără să se asigure, producându-i câteva daune automobilului. A fost făcută constatare amiabilă, posesoarea celuilalt autoturism si-a recunoscut vina si din cauza faptului că asigurarea obligatorie a acesteia era la ASTRA (firma intrată in insolvență), am făcut un dosar de daune la Fondul de Garantare al Asiguraţilor si am dat maşina la reparat la un service.
Zilele trecute am primit de la un avocat reprezentând respectivul service auto o somaţie de plată pentru reparaţia executată in aprilie 2016, însoţita de factura de reparaţii emisa in ianuarie 2017; am contactat avocatul respectiv ( nici nu ştiam despre ce e vorba ) si mi-a spus ca trebuie sa dau banii – eventual sa aflu de ce FGA nu a admis plata daunei conform asigurării la ASTRA.
Ce este de făcut?
Buna ziua!
Asa am patit si eu cu un dosar de la FGA/Carpatica. Service-ul la care am reparat masina nu a reusit sa isi recupereze banii de la FGA si mi-a trimis mie o cerere de plata. Defapt, scopul service-ului era sa exercite presiune pe FGA, deci a trimis cereri de plata catre toti clientii care si-au reparat masina pe dosare FGA (de ordinul zecilor spre cateva sute reparatii). Eu am mers la FGA, in calitate de creditor de asigurare pentru a solicita plata, insa nu s-a rezolvat nici in ziua de astazi si au trecut aproape 2 ani.
Ca ultima solutie, cred ca puteti sa il dati in judecata pe cel care v-a pagubit, care are asigurare la Astra. Cel care v-a pagubit da in judecata FGA (pentru ca Astra este in faliment) si in acest fel toata lumea isi recupereaza banii.