Am cumpărat o mașina noua de la reprezentanta, iar după doua zile m-am dus la un prieten mecanic, punând mașina pe elevator am constatat ca partea de jos a mașinii este zgâriată și partea inferioară a barei spate este rupta aproape complet. La preluarea mașinii nu am observat acest aspect fiindcă din exterior nu se vedea nimic.
Am mers înapoi la reprezentanta, normal ca ei nu au recunoscut nimic, au spus ca trebuie schimbată bara complet, însemnând și vopsirea barei, acest lucru nu îmi convine ca este o mașina noua de 2 zile.
Dacă știu bine sunt ceva legi care îmi dau dreptul de a returna bunul achiziționat in 14 zile ???
Este valabil și un acest caz ?
Sau exista vreo posibilitate de a schimba mașina ?
Mulțumesc.
Mulțumesc de răspunsuri.
Și atunci care ar fii soluția ?
De ce trebuie sa plătesc eu sau Casco o dauna ce nu poate fii dovedita ca eu am făcut ?
Nici eu nu pot sa dovedesc ca ei sunt de vina, dar a doua zi am făcut Casco și pe pozele făcute de către ei deja se vede ca este rupta.....
Mulțumesc de răspunsuri.
Și atunci care ar fii soluția ?
De ce trebuie sa plătesc eu sau Casco o dauna ce nu poate fii dovedita ca eu am făcut ?
Nici eu nu pot sa dovedesc ca ei sunt de vina, dar a doua zi am făcut Casco și pe pozele făcute de către ei deja se vede ca este rupta.....