Buna seara.In data de 11.10.2018 am facut rezervare la o pensiune si am primit mail cu nnumarul rezervarii la ora 23,35 .Surpriza a aparut in jurul orei 2 cand ne-am dus sa ne cazam si de la receptie ne-au spus ca au dat camera noastra deoarece nu am sunat la ei.Credeti ca este corect cum au procedat si ce demersuri impotriva pensiunii respective pot face? Mentinez ca nu am gasit o alta cazare la acea ora in Iasi.
De multe ori omit sa verifice siteul sa vada daca s-au facut rezervari ,dar este exclusiv vina lor si nu aveati nicio obligatie sa sunati decat in cazul in care anulati rezervarea personal Cu alte ocazii sesizati atunci pe loc Booking prin telefonul clientului
Apoi trebuie sa notificati acest inconvenient la Booking ..Intrati pe site si vedeti ca au atat un telefon de solutionare a litigiilor cat si o platforma on-line de solutionare...
Apoi puteti incerca o plangere la A.N.P.C avand dovada rezervarii .....
Si nu in ultimul rand puteti sa faceti o reclama negativa postand aceasta chestie pe profilul lor
Avans cazare
Jokers22
Buna ziua!Am si eu o nelamurire, am sunat la o vila pentru la vara, o perioada de 5 nopti. Doamna respectiva mi a cerut avans pe un iban al firmei, pentru ... (vezi toată discuția)