As avea nevoie de sprijinul Dvs. intr-o chestiune
Am primit o notificare din partea Dezvoltatorului prin care sunt instiintat (in calitate de locatar) cu privire la faptul ca, urmeaza sa fie emise retroactiv pe perioada 01-08 2018, o serie de facturi pentru plata Serviciilor de intretinere Spatii Comune.
In conditiile in care,
Momentan nu locuiesc permanent, merg ocazional pentru lucrari de amenajare interioara. Consumul de utilitati contorizate este platit la zi.
Am fost instiintati (verbal) la achizitie asupra faptului ca, facturi pentru Servicii de intretinere Spatii Comune se vor emite dupa ce Asociatia de Proprietari se va infiinta, momentan procedura fiind in derulare.
In CVC nu este stipulat nimic legat de acest aspect.
- Este legal sa se emita aceste facturi retroactiv si sa fie solicitata plata lor, pusi fiind in fata faptului implinit?
- Sunt acoperit (asociatia este acoperita) de lege daca refuz plata acestor facturi, ce consecinte pot aparea? Va multumesc!
Conform dispozitii in vigoare proprietarii sunt obligati sa achite lunar cote intretinere-inclusiv parti comune-indiferent daca locuiesc sau nu in apartament
Notificarea este intemeiata atat timp cat dv nu ati achitat cote parti comune
Pentru indepartarea situatiilor neplacute=executare silita este de preferat sa achitati suma consemnata in notificare
Plata radet
n dumitran
Exista vreo lege/hotarare care precizeaza in ce mod se platesc facturile de utilitati intr-un bloc mixt in care exista apartamente cu destinatie de locuinta ... (vezi toată discuția)