Nu mi se plătește salariul pentru că, după un inventar la inventar făcut inclusiv pentru o perioadă în care am fost înlocuită de șeful meu, e un minus de 7000 de lei în gestiune . Am mare nevoie de bani, ce pot să fac?
Buna ziua.Am lucrat la o societate ca vânzatoare până pe data de 21.10.2018,zi în care am facut si inventarul care a iesit lipsa in valoare de 7000 lei.Mentionez ca suntem doi angajați și cand am fost in concediu a lucrat șeful meu.Azi am fost sa imi iau salarul si șeful meu a refuzat să mi-l dea spunând că trebuie acoperită lipsa.Dar mi-a dat copii la inventar "sa ma mai uit pe el".Am început să plâng pentru ca imi vroiam banii,având acasa un copil care mi-l cresc singura.Ce pot sa fac,va rog sa ma ajutați, am de primit si banii pe concediu de la începutul anului până acum.
Marfa o primeam doar cu factura.Problema e ca noi lucrăm cu scannerul si calculatorul, cu un program numit NEXUS ERC.Seful meu a dezactivat o chestie la programul respectiv si asa noi puteam vinde chiar dacă aveam stoc zero la anumite produse.Cand introducea facturile ,produsele vândute se descarcă din stoc.Eu sunt sigura ca el nu stie sa gestioneze programul si greșelile sunt de la el.De exemplu am un anumit fel de tigari pe care le vindeam foarte rar si imi lipsea câte un cartuș la inventar.
Cum pot sa demonstrez ca eu nu am pus mana in bani.Am verificat intrările la un anumit furnizor pe o perioadă de 4 luni si sunt in regula.Nu am acces la acest program NEXUS sa vad ce măgarii sau erori se pot face pe el.
Nu poti vinde marfa unde ai stoc zero...
Cred ca o plangere la ANAF, Antifrauda, ar ajuta...
Mai asteptati si alte sfaturi sau cautati pe net metode de contestare a inventarului si perioada cand poti face asta...
Nu ati facut o verificare la acel sortiment de tigarii sa vedeti de unde lipsa asta?
Adica babeste, daca pot spune asa, facturile pe anul acesta cu marfa primita sa fie egale cu marfa vanduta pe casa plus stocul existent in magazin si sa vedeti diferenta? Stocul din Ianuarie, la inceputul anului, cum a iesit?
De cand lucrez acolo mereu au fost probleme la inventar. Tin minte ca anul trecut lipsea la inventar aproape 90% din presa,atunci a zis ca s-a scazut el cu ea de pe calculator.ceva nu e ok si greseala mea e ca trebuia sa iau măsuri din timp.
Deci el introducea facturile odata pe saptamana chiar dacă noi primeam facturi zilnic.Noi primeam zilnic tigari de aproape 5000-6000 .Si vindeam chiar dacă aveam stoc zero pe calculator.
Au fost bune stocurile la tigari in ianuarie,dar lipseau alte produse.
Acum el refuza sa imi dea salarul si nici banii pe concediu de odihna si nu mi se pare ok
Si legat de lipsa acelui cartus de tigari ce a zis pe 21?
Nu vreau sa ne lungim aici aiurea, vedeti dvs.cum se poate contesta un un inventar, eu sunt pe tel.ca va ajutam, faceti plangere la ITM legat de salariu, programul de lucru, banii pe concediu si, daca credeti ca sunt motive, si o plangere la ANAF, Antifrauda, legat de cum se desfasoara activitatea acolo...
Alte idei nu mai am, mai asteptati si alte sfaturi si actionati cum credeti ca e mai bine pentru dvs.
Seara placuta in continuare.