Acum ceva timp am cumparat de la un magazin de mobila o serie de produse. Cand spun ca le-am cumparat ma refer la faptul ca le-am achitat, suma fiindu-mi retinuta de pe card.
Tot in acel moment mi s-a promis ca in interval de 3-4 saptamani voi primi produsele.
Comanda am achitatt-o pe 3 octombrie si evident a trecut luna, iar cei de la magazin ma tot amana. Saptamana trecuta cand am fost la ei sa discutam detaliile livrarii mi-au zis ca vine comanda saptamana asta. Astazi cand am sunat imi-au spus ca vine comanda saptamana viitoare.
Bineinteles ca m-am enervat si in urma discutiilor mai aprinse mi-au promis ca-mi va fi livrata comanda sambata.
In conditiile in care nu-mi va fi livrata comanda, as dori sa stiu daca exista vreo posibilitate de renuntare la comanda si recuperarea sumei incasate de catre magazin.
Nu mi se pare corect sa achit si sa nu beneficiez de produs si sa nu am nici o siguranta in ceea ce priveste livrarea produselor.
Multumesc pentru raspuns!
As dori sa stiu daca exista vreo cale legala de a renunta la comanda platita si neonorata.
Nu-mi plac oamenii care ma duc cu zaharelul si cred ca nu sunt seriosi daca recurg la astfel de tactici.
Inselaciune
Ali_Cipi
Bună ziua!
În data de 13.01.2917, am încheiat un contract cu o persoana fizica pt execuția unei mobile pentru care am achitat 70% avans (1000 euro). ... (vezi toată discuția)