am cerut printr-o adresa scrisa sa mi se arate un numar de acte de la asociatie, si anume:
- Registru - jurnal
- Registru – inventar
- Registru de casa
- Registrul pentru evidenta fondului de rulment
- Registrul pentru evidenta fondului de reparatii
- Registrul pentru evidenta sumelor speciale
- Registrul pentru evidenta fondului de penalizari
- Lista de plata a cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari
- Situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv
- Registru de procese-verbale ale asociatiei de proprietari
- Registrul de decizii ale Comitetului Executiv
- Cartea de imobil
dar administratorul si presedintele refuza sa mi le arate.Ce pot face? In baza carui articol de lege?
Buna ziua !
Am exact aceiasi problema.Vreau sa solicit o expertiza contabila, insa mi s-a spus ca nu o sa vad in veci actele. Dela primarie mi s-a spus sa fac plangere la politia teritoriala....de acolo m-au trimis la plimbare si mi-au spus ca intervin dupa ce vad raspunsul expertizei.....:((....ce expertiza , daca nu avem acces la documente
Iata unul din aspectele de care va loviti pentru faptul ca nu sunteti asociatie de proprietari. Administratorul face ce vrea cu Dv. fara sa-l traga nimeni la raspundere.
Buna dimineata!
Ma confrunt cu aceiasi situatie ( nu am acces la nicio lista , factura... etc) desi sunt convins ca exista nereguli mari si calcule gresite, in plus am un proces pe rol cu asociatia (platesc iluminatul scarii pe nr. de persoane) dupa parerea mea (poate fi gresita:( )ar trebui efectuata plata pe cota parte fiind o scara de bloc etajata (4 et.),contoar propriu,iar o persoana de la et.4 aprinde 8 becuri la iesirea/intrarea in imobil , eu doar un bec( locuind la et 1) pot cere instantei ca administratorul sa prezinte actele(facturi ..etc) ??? multumesc anticipat pt. raspuns:)