avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 644 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Comanda online
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Comanda online

Buna dimineata!

Saptamana trecuta am facut o comanda online (initial telefonica apoi am dat e-mail cu comanda).
Ideea este ca produsul (25 bucati vestute reflectorizante) trebuia ridicat vineri, 23 nov.
Din motive personale nu am putut ajunge sa ridic produsul. Aseara am dat mail sa anunt ca nu mai pot ridica produsul (acesta fiindu-mi necesar luni dimineata, prin ur.are anulez comanda).
Am primit mail de la dna care se ocupa de site spunandu-mi ca nu am cum sa mai anulez comanda.
Ca ei sunt o firma de plublicitate, iar comanda a fost adus special pt mine din afara si ca daca nu inteleg lucrul acesta voi fi contactata de avocatul lor prin intermediul institutiilor abilitate.
Mentionez ca nu a existat nici un contract cu diferite clauze intre noi, nu am achitat nici avans, vestutele nu au fost personalizate....
Va rog sa-mi spuneti daca cei de la firma unde am plasat comanda pot face ceva impotriva mea.
Cel mai recent răspuns: Eugenia Serban , Avocat 12:29, 26 Noiembrie 2018
Buna ziua!
Printre drepturile consumatorului la achizitii online prevazute de OUG nr. 34/2014, este si dreptul de a dispune de 14 zile in care puteti sa va razganditi, fara sa motivati renuntarea la achizitie.
In cazul in care intampinati probleme, puteti sesiza Autoritatea Nationala pentru protectia consumatorului.
Buna ziua!
Stiam si eu lucrul aceasta, dar atata timp cat nici macar nu am intrat in posesia bunului, nu am platit vreun avans....nu inteleg de ce dansa tot insista cu ideea ca ei nu sunt magazin online ci firma de publicitate si ca voi fi contactata de avocatul dansilor.
Pe mine asta ma "sperie" putin...ca poate ma trezesc maine-poimaine cu citatie la tribunal ca nu am achizitionat bunul comandat.
Multumesc pentru raspunsuri.

Eugenia Serban a scris:

Buna ziua!
Printre drepturile consumatorului la achizitii online prevazute de OUG nr. 34/2014, este si dreptul de a dispune de 14 zile in care puteti sa va razganditi, fara sa motivati renuntarea la achizitie.
In cazul in care intampinati probleme, puteti sesiza Autoritatea Nationala pentru protectia consumatorului.

Se aplica aceleasi prevederi,

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs comandat - nu mai doresc sa il ridic mihais89 mihais89 Buna ziua, pe data de 22 aprilie am facut o comanda pentru o alarma auto si un senzor. Am vorbit la telefon cu un angajat de la firma respectiva si dansul ... (vezi toată discuția)
Recuperare avans Antonia Tamaș Antonia Tamaș Bună ziua! Dacă am plătit un avans de 200 de lei pentru un produs care nu se află pe stoc și în câteva ore m-am răzgândit, nu mai doresc să mi se ... (vezi toată discuția)
Politica de returnare a produselor in 10 zile Srb Srb Din cate stiu exista legea in care ai dreptul 10 zile sa returnezi produsele comandate online. Eu am situatia respectiva: am dat un avans online(proforma), ... (vezi toată discuția)