Bună ziua! Dacă am plătit un avans de 200 de lei pentru un produs care nu se află pe stoc și în câteva ore m-am răzgândit, nu mai doresc să mi se comande produsul și anulez comanda (nici comanda nu a fost plasată de magazin către furnizor), pot primi avansul înapoi? Menționez că am plătit avansul POS.. Care este procedura? Mulțumesc.
parerea mea e sa vorbiti repede cu magazinul si sa lamuriti amiabil, daca se poate.
iata de ce: daca produsul v-a fost prezentat intr-un magazin fizic, nu aveti posibilitatea sa va razganditi. nu din punct de vedere legal. este posibil ca magazinul sa aiba o politica prietenoasa cu clientii si sa admita razgandirile..
in plus, comanda vine special pentru dvs, ceea ce inseamna ca e personalizata.
daca insa magazinul la care ati dat avansul are o politica comerciala strict legala, atunci va veti trezi cu cu produsul si cu factura la usa, iar daca n-o sa platiti o sa va alegeti si cu o somatie, proces, etc.
razgandirea este posibila doar in privinta produselor cumparate online si achitate in avans (de regula cu cardul). in momentul in care ati avut posibilitatea de a examina produsul (de exemplu plata ramburs si optiunea deschidere colet activa), optiunea razgandirii dispare.
ultima si nu cea de pe urma: daca ati comandat produsul avand drept client o persoana juridica (se mai intampla), nu va puteti razgandi
Protectia consumatorului
grf
Buna ziua,
In baza oug 34/ 2014 articolul 16 fiind un magazin online cu lucruri realizate pe comanda in urma conversatiei cu clientul telefonic sau in mail, ... (vezi toată discuția)
Returnare avans
Daniel29d
Buna ziua, suntem un magazin, avem un client care a comandat la noi un produs scump si greu vandabil. Clientul a fost de acord sa plateasca avans 10% din ... (vezi toată discuția)