Acum o luna am cumparat un sistem PC pe componente cu serviciul de asamblare gold plus(ce include asamblare, verificarea compatibilitatii produselor si testare in conditii de stres de minim 24h), platind un avans de 1200 lei, in prealabil intrebasem pe site daca aceste componente sunt compatibile, raspunsul a fost ca sunt compatibile si bine alese. Intre timp nu am primit nici un mesaj de la cei ce se ocupa de asamblari precum ca nu ar fi compatibile componentele sau vreo testare. Pe 27.10.2018 am primit coletul, exact tot ce am cerut, impachetat corespunzator, asamblat, totul in regula - achitand diferenta de 4674 lei dar fara vreun act/informare despre vreo testare sau compatibilitate. Dupa fix 17 zile sistemul PC a incetat sa mai functioneze, astfel ca am facut cerere de service pentru placa de baza(neavand posibilitatea sa fac pentru intregul sistem din cauza platformei cel.ro - nestiind motivul nefunctionarii deoarece nu activez in acest domeniu, motiv pentru care am apelat la serviciile cel.ro), am primit acordul sa trimit produsul in service. Pe data de 14.11.2018 l-am trimis complet, cu tot cu cutii si accesoriile primite prin Courier, pe data de 15.11.2018 sistemul rezulta livrat conform firmei de curierat rapid. Intre timp cu greu am primit raspunsuri deoarece persoanele din service raspund doar pe mail neavand un numar de telefon, la fel si pe platforma de service. Dupa 13 zile in care singurul raspuns clar a fost ca s-a deschis fisa de service pentru sursa, probabil la insistentele mele, am primit un alt raspuns "Produsul dumneavoastra (SURSA CORSAIR VS SERIES VS650 650W (2018)) a fost verificat de unitatea service autorizata si s-a decis urmatorul status creditat . Puteti face o noua comanda la noi pe site si sa ii spuneti responsabilului de comanda ca aveti avans marfa din fisa 98083, daca doriti sa o montam in sistem va rog sa mentionati responsabilului de comada ca aveti sistemul la noi si ca doriti acest lucru.". Cu buna credinta am ales o alta sursa, Seasonic Focus+ 650w, l-am rugat pe tipul din service sa-mi confirme daca este buna pt sistemul meu, am primit confirmarea dumnealui si-am facut comanda urmand sa mai platesc o diferenta de 190 lei ramburs. Pe 03.12.2017 mi-a ajuns coletul format din cutie carcasei in care se afla sistemul PC si cutie sursei noi, nu am beneficiat de deschiderea coletului dar acesta era corespuzator estetic fara nici cea mai mica urma de lovire, lipsind cutiile si fara accesoriile trimise initial (cutie placa baza, cutie procesor, cutie placa video, impreuna cu toate accesoriile nefolosite in unitate), pentru acestea am scris persoanei de la service si mi-a confirmat ca a facut un alt pachet cu toate cele mentionate ce urmeaza a fi trimis catre mine. Intre timp am lasat calculatorul 5 ore la temperatura camerei sa nu faca condens si in urma cu cateva minute i-am pus toate perifericele, l-am pornit si spre surpriza mea din nou nu functioneaza corespunzator, acesta nedand imagine in monitor prin mufa dvi. L-am testat si in alta parte, la fel, am vb cu cineva din service ce mi-a indicat niste verificari, invocand transportul prin curier(eu fiind din Iasi si ei din Bucuresti) dar fara sorti de izbanda. Toate pareau in regula si la locul lor dar fara a primi imagine in monitor. L-am trimis din nou in service si am facut o reclamatie pe siteul lor in care ceream rezilierea sau o solutie prin care sa primesc banii inapoi dar fara vreun raspuns concret ci mai degraba unul sec si pe panga subiect "faceti cerere de service, va ajuta colegii".
Avand in vedere c-am investit per total suma de 6064 lei in acest sistem, toate componentele fiind noi, cu asamblarea lor, verificarea componentelor, etc, sistem ce a cedat dupa 17 zile si apoi a venit stricat - este vreo varianta de a primi banii inapoi?!
In contractul de garantie fiind mentionata fraza "Daca, in perioada garantiei, produsul nu se poate repara sau
durata remedierii deficientelor este mai mare decat termenul legal (maximum 15 zile din momentul in care operatorul economic a luat la cunostiinta de deficientile
respective sau a intrat in posesia echipamentului) se poate solicita inlocuirea sau rezolutiunea contractului" - e normala procedura lor de a ma pune pe mine sa cumpar produse de pe site, neoferondu-mi o solutie sau vreo explicatie cu privirea la defectiune(repararea sau schimbarea produsului)? Pot refuza sa dau bani in plus(mi-e frica sa nu-mi ceara si alti bani pentru schimbul componentelor)?! Si ce inseamna rezolutiunea contractului in cazul meu, rezilierea intregii facturi(avand in vedere ca am o factura pt toate componentele) sau doar a componentei stricate?
Credeti ca e tarziu sa cer un act care sa-mi ateste ca au facut verificarile componentelor si testarea sistemului in conditii de stres(alti comercianti ofera informatii cu referire la verificari/teste)?
Va multumesc din inima pt rabdarea de care ati dat dovada, ramane sa astept raspunsuri si sugetii.
Cel mai recent răspuns:
adriandimitriu , utilizator
23:05, 9 Decembrie 2018