Am semnat in 2015 un contract TV/Internet/ Telefonie cu RDS, contractul a expirat in 2017, la semnarea contractului am achizitionat si un telefon mobil , in contract a fost stipulat ca , contratcul va fi prelungit automat daca nu anuntam cu 60 de zile inainte de expirarea contractului de 24 de luni. Acum dorim sa renuntam la contract, am facut cerere, dar ni se cere sa platim diferenta de suma, estimata, pana la sfarsitul partii prelungite a contractului, adica pana in 2019. RDS nu a trimis instintare ca contractul va expira
Mergeti cu contractul la avocat pentru a studia clauzele contractuale si a vedea daca sunteti indrituit la acest moment sa denuntati unilateral contractul, caz in care va formula si o notificare catre companie.
Puteti denunta oricum contractul insa in anumite situatii prestatorii de servicii au dreptul la o despagubire. Astfel de situatii sunt cele in care, cu ocazia prelungirii se modifica oferta initiala (ex. ati primit un telefon cadou, oferta mai buna etc.)
Formulati o notificare scrisa/mail catre RDS prin care le explicati frumos ca veti sesiza ANPC in cazul in care nu vor da curs solicitarii dv.