avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1159 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensionat gr.3 cu drept de munca
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensionat gr.3 cu drept de munca

buna ziua,

am o intrebare legata de pensionarea mea medicala gr. 3 cu drept de munca 4h/zi , daca se poate ?!
sunt pensionat medical din 2015 cu o vechime in munca de 29.6 ani iar de 1 an jumatate mi-am gasit un job part-time.
Ma intereseaza daca pana la implinirea varstei de pensionare (65 ani) trebuie sa intreprind ceva pt. recalcularea pensiei medicale sau astept abia pana atunci si cu adeverinta de intregire a vechimei pt. completarea stagiului ma duc la casa de pensii ??
va multumesc !
Cel mai recent răspuns: Florian59 , utilizator 09:50, 13 Octombrie 2019
revin cu aceeasi intrebare dar acum si cu "noua lege a pensiilor".....se va recalcula si la mine ?

va multumesc
Când veți împlini vârsta de pensionare de 65 de ani, pensia de bătrânețe se va recalcula iar de la ZERO. Va trebui sa depuneți la dosar adeverințele sau cartea de munca cu toți anii lucrați până la împlinirea vârstei de 65 de ani.

Dapix a scris:

Când veți împlini vârsta de pensionare de 65 de ani, pensia de bătrânețe se va recalcula iar de la ZERO. Va trebui sa depuneți la dosar adeverințele sau cartea de munca cu toți anii lucrați până la împlinirea vârstei de 65 de ani.

va multumesc frumos !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua, sunt pensionar militar din septembrie 2012 cu pensie ... sebiTM sebiTM Buna ziua, Sunt pensionar militar din septembrie 2012 cu pensie stabilita în baza legii 263/2010. Prima decizie de pensionare a fost actualizata prin ... (vezi toată discuția)
Pensie anticipata lilly11a lilly11a Daca o persoana a lucrat timp de 12 ani in grupa a 2 de munca, in procent de 70%, dar fara diminuarea varstei de pensionare, perioada respectiva se ... (vezi toată discuția)