Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua
1.Am cumpărat o camera si in garanție s-a stricat.Am primit in schimb una de o calitate inferioară celei cumpărate de mine.I-am anunțat ca nu sunt mulțumit de ea si ca nu vreau sa o păstrez iar ei nu vor sa imi dea bani înapoi sau produsul pe care eu l-am cumpărat ?
2.Știu ca ar exista o lege in care sunt obligați ca la cumpărare sa imi dea manualul de folosință in limba Romană plus ca si meniul sa fie in Romană ?
Aștept un răspuns din partea Dvs
Mulțumesc
1. Mai Intai adresati-va ANPC, unde aratati corespondenta purtata (legea prevede ca trebuie sa incercati sa va intelegeti amiabil in prealabil). Mai apoi, ce inseamna de calitate inferioara? Vanzatorul trebuie sa va ofere un produs identic (marca, tip, etc), sau superior, cu plata diferentei corespunzatoare. Trebuie sa stiti si ca ANPC nu are autoritatea sa-i forteze sa va restituie contravaloarea. Aceasta n-o poate face decat justitia.
2. Partea cu meniul e discutabila, mai ales daca manualul e suficient de clar. De altfel, aceste detalii sunt declarate la vanzare (cand se face proba sau pe site, daca e vorba de online), iar clientul isi asuma diferentele, fiindca de regula pretul este consistent mai mic decat cel de la importatorul autorizat.