avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 559 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Un sfat, vã rog
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Un sfat, vã rog


În luna mai am făcut comandă pentru geamuri termopane. Între timp, odată cu venirea frigurilor, am constatat mai multe nereguli la geamuri. Prima oară când au venit să constate, au schimbat ceva garnituri şi au plecat, fără să mai verifice.Problema a rămas în continuare aceeaşi. Când i-am sunat să revină din nou, m-au tot purtat cu telefoanele.Până la urmă, fiindu-mi pusă răbdarea la încercare, mi-au răspuns nonşalant că pe ei îi costă drumul până la noi.Problema este alta: aş vrea să fac o plângere la OPC dar...nici până în prezent nu mi-au dat factură, contract, certificat de calitate etc. Când i-am întrebat de toate aceste acte, mi-au spus că de ce nu i-am cerut? Mă întreb dacă clientul trebuie să ceară sau firma este obligată să predea toate actele.Cum să fac sau unde să mă adresez cu această plângere? Menţionez că nu am de la ei nici un act.
Cel mai recent răspuns: maria_cseh , utilizator 18:04, 20 Ianuarie 2010
In plangerea adresata OPC-ului puteti declara si acest ultim aspect, anume, ca firma, desi ati solicitat in nenumarate randuri, refuza sa va elibereze factura, chitanta.
Trebuie menţionat şi un alt document important respectiv certificatul de garanţie al lucrării care are o perioadă de 2 ani.Faptul că nu vi s-a eliberat factură este interesant şi pentru Garda Financiară.
Vă mulţumesc pentru sfat. M-am gândit şi eu la varianta cu OPC sau Garda Financiară. Mă tem însă că nu mă va lua nimeni în seamă dacă nu am cu ce dovedi în afară de cuvântul meu.
Revin cu acest subiect. Până la urmă am reuşit să obţinem o factură şi chitanţă de la agentul economic iar săptămâna trecută am trimis o plângere la OPC. Sora mea l-a sunat azi pe acest domn să-i readucă aminte de problemele rămase în legătură cu termopane iar când a auzit şi de OPC a început cu ameninţările.Cu un tupeu nedescris ne-a ameninţat că nu va recunoaşte că ne-a pus termopane şi că dânsul are la el contractul şi nu putem face nimic. Ce ar putea face OPC-ul în cazul lui? Am trimis şi copiile de pe factură şi chitanţă. Oare cuvântul lui face poate face mai mult decât o hârtie?
Ultima modificare: Duminică, 3 Ianuarie 2010
maria_cseh, utilizator
Nu trebuie să fiţi influenţată de intimidările firmei.Aşteptaţi răspunsul ANPC care trebuie să fie în termenul legal de 30 de zile.

Alte discuții în legătură

Un sfat, dacã se poate maria_cseh maria_cseh În luna mai am făcut comandă pentru geamuri termopane. Între timp, odată cu venirea frigurilor, am constatat mai multe nereguli la geamuri. Prima oară ... (vezi toată discuția)
Va rog ajutor ContSters740 ContSters740 Buna ziua Ma confrunt cu urmatoarea problema: mama mea a incheiat un contract cu o firma pentru confectionare/montare geam termopan. A platit un avans pe ... (vezi toată discuția)
Nerespectare contract arhivarul arhivarul Buna seara ! In urma cu 4 luni , am incheiat un contract cu o firma pentru montarea de tamplarie PVC cu geam termopan , am achitat integral contravaloarea ... (vezi toată discuția)