În luna mai am făcut comandă pentru geamuri termopane. Între timp, odată cu venirea frigurilor, am constatat mai multe nereguli la geamuri. Prima oară când au venit să constate, au schimbat ceva garnituri şi au plecat, fără să mai verifice.Problema a rămas în continuare aceeaşi. Când i-am sunat să revină din nou, m-au tot purtat cu telefoanele.Până la urmă, fiindu-mi pusă răbdarea la încercare, mi-au răspuns nonşalant că pe ei îi costă drumul până la noi.Problema este alta: aş vrea să fac o plângere la OPC dar...nici până în prezent nu mi-au dat factură, contract, certificat de calitate etc. Când i-am întrebat de toate aceste acte, mi-au spus că de ce nu i-am cerut? Mă întreb dacă clientul trebuie să ceară sau firma este obligată să predea toate actele.Cum să fac sau unde să mă adresez cu această plângere? Menţionez că nu am de la ei nici un act.
Azi, am fost vizitaţi de cei de OJPC. Au constatat că plângerea făcută este fondată.Nu ştiu ce se va întâmpla mai departe.De la inspectori am aflat că această firmă mai are reclamaţii şi de la alţi clienţi. Mă gândesc să dau firma în judecată dacă vor continua să evite problema.
Va rog ajutor
ContSters740
Buna ziua
Ma confrunt cu urmatoarea problema: mama mea a incheiat un contract cu o firma pentru confectionare/montare geam termopan. A platit un avans pe ... (vezi toată discuția)