Detin 2 apartamente la parterul unui bloc pe care vreau sa le inchiriez la diverse societati (contabilitate, servicii, avocati, etc). Intrebarea mea este daca pot fi inchiriate ca si apartament sau trebuiesc transformate in spatii comerciale?
Dar daca vor fi inchiriate pentru un cabinet medical, frizerie?
Se poate face punct de lucru in acel apartament?
In cazul in care intentionati inchirierea apartamentului catre firma,initial interesati-va la vecini si la asociatie daca isi dau acordul
Conform dispozitii in vigoare existe dispozitii diferite pentru calcul intretinere lunara persoane fizice si juridice cu care asociatia de proprietari are obligatia sa incheie conventie
Este hazardat sa ne pronuntam daca vecinii si asociatia de proprietai vor da acordul pentru prestat activitati in imobil gen cabinet medical,servicii,avocati,care implica un trafic sporit de persoane
Multumesc frumos pentru raspuns.
In acele apartament un sediu la Astra Asigurari - locatarii fiind "obisnuiti" cu traficul de persoane, la alt apartament de la parter functionand un cabinet medical. Cu asociatia de proprietari nu vor fi probleme.
Totusi se poate inchiria fara sa fie nevoie de a fi transformate in spatii comerciale - care necesita certificate de urbanism, etc?
Acordul vecinilor este necesar in orice varianta - trebuie cerut individual - sau se face o sedinta si isi dau acordul cei prezenti/interesati direct?
In cazul dv cand apartamentele sunt la parter,,este necesar acordul vecinilor situatii in dreapta /stanga/sus
Este necesar acord individual al vecinilor si al asociatiei de proprietari exprimat prin hotararea adunarii generale
Cel putin in cazul cabinetului medical este obligatoriu sa fie solicitat schimbarea destinatiei spatiului,obtinere autorizatie constructie,certificat de urbanism
Multumesc frumos,
Inteleg ca pentru inchirierea cu destinatia - spatii birouri - fara activitate comerciala - nu este nevoie de certificat de urbanism, de schimbarea destinatiei?