In 6dec.2018am depus cerere pentru acordarea concediului de odihna.Mi sa refuzat pe motive de lipsa personal.In dată de 21dec,2018 am revenit cu o altă cerere care a fost aprobată,dar în același timp am fost anunțată verbal că după concediu va înceta contractul de munca.mentionez că nu am avut nici o abatere, nici o sancțiune.mergand la firmă mi sa spus că se vor încheia toate formalitățile doar la începutul lunii februarie retroactiv.este legal?
Legea nu preevde decat un anumit termen, si anume : Conform art.7 alin.6 din HG nr.905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, “la solicitarea scrisă a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorii sunt obligaţi să îi elibereze acestuia un extras din registru, datat şi certificat pentru conformitate, sau o adeverinţă care să ateste activitatea desfăşurată de acesta, durata activităţii, salariul, vechimea în muncă şi în specialitate, astfel cum rezultă din registru şi din dosarul personal, în termen de cel mult 15 zile de la data solicitării”.
Asadar, daca nu exista o astfel de solicitare scrisa din partea dvs. , angajatorul poate sa va comunice actele la orice data.