Buna seara! Va rog sa mi Spune-ți cum trebuie sa procedez pentru ca vechiul administrator sa fie înlocuit? Țin sa Menționez ca am făcut toate procedurile legale și anume, am făcut ședința generală , am ales un nou comitet , președinte si administrator am încheiat proces verbal dar administratorul cu toate astea nu vrea sa dea noilor aleși asociația in primire, a rămas tot comitetul vechii din 2001 , se folosește de semnăturile celor care au făcut parte din Vechiu comitet pentru a da locatari in judecată și alte ilegalitați sa nu mai zic ca administratorul are peste 70 de ani, va mulțumesc.
Acest administrator a fost ales din 2001, de atunci și pana in 2018 nu sa mai făcut nici o ședința , salariile le a mărit după bunul plac vara a consulta comitetul care de altfel acel comitet ales in 2001 nu mai exista . După atâtea ani a fost făcută o ședința generală in care am cerut schimbarea tuturor, e greu de înțeles? Dar acest administrator la 70 și ceva de ani nu vrea sa părăsească asociația pentru ca ne fura ca pe draci un Moș care ar trebui sa și traiasca bătrânețea liniștit, hoți peste hoți dacă doriți va pot dovedi cum ne in bătaie de joc cu toate ca e plătit de noi prosti de locatari, mie scârbă de tara asta in câte stau numai hoți pa peste tot
Ati spus ca ati ales un nou comitet si presedinte. Foarte bine. Ati spus ca ati ales si un administrator nou. Si asta este foarte bine, doar ca administratorul nu se alege, se angajeaza. Eventual, puteti spune ca ati ales pe cine sa angajati.
Dar, pana sa il angajati pe asta nou, trebuie sa vedeti ce faceti cu ala vechi. Si de asta am spus ca depinde de forma de angajare. banuiesc ca nu doriti sa platiti 2 administratori in acelasi timp.
Daca are CIM nu puteti spune, nenea de azi nu mai vrem noi, ia pleaca tu frumos. Exista Codul Muncii cu prevederi clare de incetare a contractului de munca.
Daca are firma / PFA exista niste clauze contractuale de care trebuie sa tineti cont.
Daca nu are de niciunele, e mai simpla treaba, in sensul ca legal nu este nimic.
Exact , nimic nu este legal , noi am ales noul comitet dar nu ne a luat nimeni in seama, administratorul care îl avem este la pensie deci nu este angajat, doar când va face 90 de ani vom scapa de acest HOT ca nu va mai putea sa scrie o chitanta
Daca alegerile pentru noul comitet si presedinte s-au facut in adunari generale convocate legal cereti administratorului sa va puna la dispozitie toate actele asociatiei de proprietari.
Daca refuza, aveti la dispozitie serviciul de relatii cu asociatiile de proprietari din primarie si politia.