Buna ziua va scriu deoarece ma aflu intr-o companie noua unde am gasit o situatie un pic neobisnuita si va explic; aici angajati folosesc un sistem electronic de pontaj pentru a ponta intrarile si iesirile din companie (inclusiv intrarea si iesirea la pauza) dar plata salariilor se face folosind un al sistem informatizat unde fiecare angajat isi introduce singur orele effectiv lucrate. Problema e ca un angajat poate sta in intervalul 07.30 - 19.30 in companie cat doreste dar este efectiv platit doar cat a introdus el ca a lucrat efectiv in program. Deci putem avea situatia in care un angajat poate fi in incinta companiei 12 ore dar sa fie platit 8 (daca atat a introdus el ca a lucrat) pe angajator nu il deranjeaza faptul ca el a stat 4 ore si a folosit sala de mese sau sala de recreere sau dotarile in scopuri personale si voiam sa stiu in cazul unui control ITM cum putem fi in legalitate cu diferentele intre pontaj si orele platite
Buna ziua, nu este prevazut nici in CIM nici in vre-un CCM este doar sistemul folosit si explicat fiecarui angajat nou ca orele platite sunt cele pe care le introduce in sistemul de gestiune a proiectelor. Firma este un R&D si lucreaza pe diferite proiecte de cercetare si dezvoltare nu este un mediu de productie, tocmai de aceea sa ales acest tip mai libertin de pontaj.
Este dificil de gasit o cale legala, daca asa ceva nu aveti mentionat in reg.intern, in c.c.m. aplicabil sau in c.i.m. .... o solutie ar fi incheierea unui act aditional la c.i.m. in care sa se mentionze modul de salarizare.