Am găsit un site cu piese auto din UK care avea produsele de care eu eram interesat. Comand produsele și încerc să plătesc cu cardul prin de PayPal, numai că după ce introduceam datele de pe card și apăsam butonul ”Pay” arăta o eroare în care scria că datele introduse sunt incorecte. Trimit mesaj pe adresa de mail a site-ului și mi se răspunde că le pare rău că am întâmpinat probleme, spunându-mi să aleg cealaltă opțiune de plată, adică transferul banilor în cont, cu mențiunea ca valoarea bunurilor achiziționate să depășească 100 euro. Am mai adăugat la produsele deja existente încă trei produse ca valoarea să depășească suma de 100 euro. Îmi este trimisă pe mail o factură în care pot vedea valoarea și produsele comandate de mine și un link pe care după ce l-am deschis, a apărut, pe site-ul respectiv, datele mele de expediție și datele unei bănci din Germania. Am transferat suma de 117,52 euro (inclusiv transportul) în contul băncii din Germania și am așteptat să primesc un e-mail în care să mă informeze stadiul comenzii. Le-am trimis chiar și un e-mail în care îi informam că am efectuat transferul banilor și că aștept să-mi spună când va fi expediat coletul. Le-am scris mai multe mesaje prin care le ceream să-mi înapoieze banii dacă nu-mi trimit produsele comandate dar nu am mai primit niciun răspuns din partea site-ului respectiv,
Menționez că am căutat pe internet, după adresa de pe site, să văd ce informații pot afla. La adresa respectivă se găsește un service auto, având numele acestuia trecut și pe site-ul de unde eu am achiziționat produsele dorite. Am rugat pe cineva care știe mult mai bine decât mine să vorbească englezește să vorbească cu cel/cea care va răspunde la nr. de telefon găsit pe adresa service-ului care ar deține și site-ul respectiv. La telefon a răspuns un bărbat care nu era de origine englez dar care vorbea cu greu engleza și care i-a spus amicului meu că nu mă poate ajuta, să le scriu un mesaj la dresa de mail. Ori, eu asta am făcut de mai multe ori, le-am scris în ultimul mesaj că dacă nu-mi vor înapoia banii, voi depune plângere penală la poliție.
Am sunat la banca pentru a-i informa de cele întâmplate, întrebându-i dacă mă pot ajuta cu ceva legat de speța mea. Angajatul băncii cu care am discutat la telefon mi-a spus că poate face o cerere către banca unde eu am transferat banii dar că banca respectivă nu-mi poate returna banii fără acordul titularului contului. În finalul discuției, aceasta m-a informat că sunt slabe șanse să recuperez banii și că mă sfătuiește să mă adresez organelor de poliție cu dovezile pe care le am.
Eu nu vreau să las treburile așa chiar dacă, recunosc, nu trebuia să transfer banii în cont, ci doar să efectuez serviciul PayPal dacă era funcțional pe site. Eu am mai făcut achiziții de pe alte site-uri, de două sau de trei ori, tot prin transfer bancar, dar nu am întâmpinat astfel de problem.
Ce mă sfătuiți să fac legat de speța mea?
Cel mai recent răspuns:
visancatalin , utilizator
19:45, 11 Februarie 2019