Trebuie sa vedeti in primul rand ce e cu "ajutoare financiare pt a plati chiria pe spatiul in care a functionat". Adca daca nu cumva apar conditii din partea celor care v-au dat finantarea, prin care va impun un anuit nuar de luni de functinare, aci altfel v cer banii inapi. Deci de la ei sa aflati detalii.
Apoi pentru anul trecut va trebui sa apelati la un contabil autorizat membru ceccar sau la contabilul cu care ati lucrat in nod curent, care sa va intocmeasca si sa va semneze bilantul contabil pentru anul 2018, care apoi trebuie aprobat in adunarea generala a srl si depus la finante. Deci acest bilant este separat fata de cel care vi-l va intocmi si semna pentru lichidarea firmei.
In legatura cu stocul de marfa. Nu stiu daca srl-ul a avut activitate de comert sau de productie.
Trebuie sa vedeti daca cumva nu puteti sa vindeti catre alta firma la pretul dumneavoastra de achizitie acea marfa din stoc, pentru mai recupera ceva. Altfel veti ramane cu ea si se va transfera pe persoana fizica a asociatului cand se va face repartizarea activului ramas.
Inainte de a incepe procedura de mai jos de la registrul comertului, trebuie sa inchideti toate contractele cu firmele de utilitati si cu alti furnizori, daca e cazul, si sa apelati la firma care sa va scoata memoria fiscala si sa depuna actele la finante pentru a va defiscalia casa de marcat, daca ati avut asa ceva.
In rest va rog sa cititi a adresa urmatoare tot ce trebuie sa faceti pentru dizolvarea si lichidarea simultana a srl-lui
[ link extern ]