avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 720 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Am făcut cerere ca mama să nu fie luată în ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Am făcut cerere ca mama să nu fie luată în considerare la plata întreținerii și mi-a fost aprobată, dar n-a fost luată în considerare. Acum se susține că nu a fost depusă, ce ar trebui să fac în această situație?

Buna seara!
As avea și eu nevoie de un sfat.
Mama mea bolnava cu cancer in 2017 a trebuit să plece din țară pentru tratamente in străinătate.Am făcut cerere pentru a o scade de la întreținere pe o perioadă nedeterminată la Asociația de locatari , rămânând doar sora mea in evidenta și a fost aprobată.Nu ne-au dat nici un duplicat ci doar ne-au arătat cererea semnată de administrator.
Uitandu-ma in urma la plățile făcute am constatat că mama nu a fost scoasă și că în toată perioada sora mea a plătit pentru două persoane.M-am dus să întreb de ce.. noua administratoare a spus că este imposibil ..uitandu-se in dosare a găsit cererea noastră,care era și aprobată și a spus că vor verifica și ne vor anunța.Timpul a trecut,noi cu mama in faza terminala de boală nu ne-am mai gândit la asta.In seara asta insa am intrat iar la Asociație și am întrebat...d-na respectiva mi-a spus că nu există nici o cerere.Am rugat-o să deschidă dosarul însă a refuzat..sub pretext că atunci când mă voi calmă o va face.Am tăcut...ea nimic...am plecat și imediat am făcut o cerere ptr a cere un duplicat .Nu am apucat să îl duc deoarece închisese deja.
As dori totuși un sfat..ce ar trebui să fac in aceasta situație?
Va mulțumim anticipat!
O primăvară liniștită tuturor.

Ps.am dovezile călătoriei mamei dus-intors.
Ultima modificare: Vineri, 19 Aprilie 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Daniela19747 , utilizator 11:23, 19 Aprilie 2019
Doamna,
In principiu orice cerere se face in dublu exemplar. Un exemplar se preda la asociatie, este inregistrat, iar celalalt ramane la dvs (cu nr. de inregistrare).
Ei, daca s-a intamplat cum ati scris, cu intelegere, discutati cu presedintele as. prop., nu cu administratorul, eventual intocmiti o notificare (atentie in dublu ex.) in care sa explicati situatia si sa propuneti ca perioada in care ati achitat pentru doua persoane sa fie compensata de acum inainte cu scaderea unei persoane pentru acelasi numar de luni.
Nu stiu ce valoare vreti sa recuperati, insa chestiunea este de principiu pana la urma. Faza este ca si dvs. trebuie sa fiti atente la avizier, la nr. de persoane....
Mult succes!
Ultima modificare: Vineri, 1 Martie 2019
Adam Grecu, utilizator
Orice corespondenta in cadrul asociatiei de proprietari fie directa fie prin postala se realizeaza cu document justificativ
Documentul justificativ poate fi reprezentat fie de copia cererii inregistrata sau semnata pentru preluare fie de documentele de expediere si confirmarea de primire a corespondentei postale
Este temeinic ca petentul sa detina un exemplar a cererii adresate asociatiei de proprietari pentru a putea in caz de necesitate sa dovedeasca obiectul,natura solicitarii
Mai trebuie sa stiti ca reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie care detine autoritatea si competenta sa dispuna ,sa decida personal sau in cadrul comitetului executiv
Pentru solutionare,sesizati oficial presedintele de asociatie,detaliati succesiunea de evenimente,faceti dovada ca mama dv a fost internata in perioada X
Va mulțumesc!
Voi merge luni cu cererea și voi vedea cum decurg lucrurile.Oricum eu cu președinta administrației am vorbit.
Eu totuși nu înțeleg de ce s-ar opune sa rezolve aceasta problema...atata timp cat exista o cerere,a fost aprobată... Poate noi am greșit să nu ne uitam la fișier însă cu problemele de sănătate era ultima preocupare..și în tot amalgamul asta de probleme am fost tot timpul la zi cu toate plățile..
Ultima modificare: Sâmbătă, 2 Martie 2019
Daniela19747, utilizator
agrecu,sper ca nu sunteti intr o conducere de asociatie...astfel se poate explica răspunsul dvs.
Dacă acel angajat numit administrator procedează asa,desi legislatia arata atributiile administratorului,obligarea lui la depunerea unei garantii ar schimba modul de comportare.
Iar conf.raspunsului dvs ,când voi depune vre o sesizare,imi voi lua un scaun si ma voi aseza langă avizier..ca să fiu atent
d ynocenta de cand este obligatie sa ai o copie a documentului depus....poate nu stiti,dar la depunerea unui document se emite o hartiuță cu nr de inregistrare in registru numit reg intrare iesire.Neinregistrarea documentului im momentul depunerii este o incalcare a legii
,cu stima,
banat
Ultima modificare: Luni, 4 Martie 2019
banat, utilizator

Alte discuții în legătură

Plangere pt administratorul de bloc rwm rwm salut. e prima mea postare pe forum daca este intr-o categorie gresita scuze anticipat. doresc sa stiu de unde pot descarca un model plangere penala si ... (vezi toată discuția)
Intrebare marryy_lm marryy_lm Am urmatoarea intrebare:fiica mea in calitate de proprietara a locuintei a facut o cerere catre asociatia de proprietari in care a cerut sa fie scoasa de la ... (vezi toată discuția)
Cum se poate proceda pentru a obține număr de înregistrare pentru o cerere adresată asociației de proprietari? alex_bis alex_bis Buna ziua, Vreau sa inregistrez o cerere la asociatia de proprietari a blocului, adresata presedintelui. Am depus-o in 2 exemplare la cutia postala din ... (vezi toată discuția)