avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 546 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CIM corect sau incorect
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CIM corect sau incorect

Buna seara. Lucrez ca sofer pe comunitate si am semnat un contract în care este stipulat salariu minim de 2080 pe tara plus diurnă de 2330 pe lună. Problema este: pe lună Februarie mi sa dat diurnă calculată la 2330÷30=77,6×28=2174 euro. Am intrebat patronu de ce asa si a spus ca asa se calculează. Adică diurnă împărțită la 30 zile înmulțit cu zile muncite. A corect? Deoarece daca era asa eu stiu ca trebuia sa fie trecută in contract diurnă pe zi si nu pe lună. Va rog sa ma lămuriți. Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: mitu3252 , utilizator 08:12, 5 Martie 2019
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Salariatul delegat are dreptul la plata cheltuielilor de transport si cazare, precum si la o indemnizatie de delegare, in conditiile prevazute de lege sau de contractul colectiv de munca aplicabil.

Legea este aplicabila sectorului bugetar , sectorul privat nu are niciun act normativ pentru asa ceva.
Intr-adevar, practica uzitata este acordarea unei diurne pe zi, dar poate sa fie acordata si pentru o perioada de o luna ..
Va multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Delegare sofer transport international ContSters15714 ContSters15714 Salut Asociatia transportatorilor a primit un raspuns din partea Inspectiei Muncii prin care se precizeaza ca poti acorda diurna in conditiile in care ... (vezi toată discuția)
Salariu + diurna carmenliv carmenliv Un angajat roman (conducator auto) are curse in U.E. timp de 2 luni - Spania, Franta, Germania - salariul negociat conform CIM este 975 lei +diurna. Ce ... (vezi toată discuția)