Buna ziua,am cumparat un aer conditionat in anul 2017,in acelasi an am avut 2 interventi deoarece nu functiona in parametrii, in 2018 am avut 5 interventii deorece nu funtiona in parametrii,in 2019 am depus plangere la anpc,pentru inlocuirea produsului sau returnarea banilor,iar cei de la anpc au luat legatura cu vanzatorul,iar vanzatorul a venit a ridicat aparatul “ l-a verificat” si functioneaza perfect conform afirmatiilor vanzatorului.Problema mea este urmatoarea , avand in vedere ca au fost 7 interventii de ce nu mi se îlocuieste produsul sau nu mi se returneaza banii? Tin sa mentionez : garantie mai am doar 2 luni de zile,nu mi-au prelungit nici macar cu o zi.Ce pot face...? Multumesc
Sunt conditii stricte pentru a putea beneficia de facilitatea inlocuirii produsului in garantie respectiv service-ul sa elibereze negatie conform careia defectiunea existenta la produs nu poate fi remediata
Or exista interese din partea service-ului sa amane eliberarea documentului tocmai pentru a ca garantia sa nu mai poata fi invocata de catre proprietarul produsului
Ce înseamnă pentru dvs că nu merge în parametri? Fiindcă una din posibilități e să fie o alegere greșită a aparatului. Cea mai defavorabilă dvs., dar la care mă gândesc, serios, după răspunsul verificatorului.
Garantie produs
dakoo
Am achizitionat acum mai putin de 6 luni un laptop de la un magazin Altex. La mai putin de 6 luni acesta s-a defectat. Am fost la ei, si am intrebat, teoretic, ... (vezi toată discuția)