Bună ziua,
Avem următoarea situație.
Pentru că am întârziat cu plata curentului (188 lei), Enel a emis două notificări de atenționare (e-mail și în MyEnel), dar nici un preaviz de întrerupere cu alimentare la locul de consum, comunicare zero.
M-am trezit pur și simplu cu sms de la Kruk azi, care mă anunțau că au preluat ei cazul. Curentul nu s-a întrerupt, am făcut plata online.
Apoi am sunat la Enel și am cerut să mi se specifice clauza din contract în care este stipulat faptul că se trece clienul la recuperator fără anunțarea clientului și, mai ales, fără notificare finală.
Mi-a spus că nu există, dar că recuperatorii sunt acolo dintotdeauna etc.
Eu consider că e un abuz, datele mele fiind acum, fără acordul meu, la niște recuperatori care mi-au trimis deja 3 mesaje în două ore, chiar după ce am efectuat plata.
Aș dori să știu baza legală la care mă raporta pentru reclamație oficială.
sebastian2019
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Salut, exact acum am primit si eu acelasi mesaj, cu datorii in valoare de 2000 de lei. Enel mi-a trimis acum o saptamana un total de sold al facturilor de 1100 lei, in care am achitat 350 de lei si in zilele urmatoare urmeaza sa achit si restul de suma ca sa ajung la 0, iar aceasta firma numita KRUK mi-au trimis acum jumatate de ora mesaje cu sume pe care nu le-am luat la cunostinta.