avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 431 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Motivare sentința
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

Motivare sentința

Bună ziua! Va rog frumos a ma ajutati sa imi spuneti ce e de facut pt ca sa imi motiveze sentința? Sentința sa dat pe 20 03 2019 si am citit pe net ca e obligatoriu să o motiveze in 30 zile dar pot sa O prelungească cu inca 60 zile pe motive temeinice! Intrebarea mea este: Pot sa fac ceva sa imi motiveze sentința? E vorba de permis auto si am nevoie urgentă de el...Eu lucrez ca șofer! Multumesc!
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 13:06, 19 Aprilie 2019
Căutați avocat specializat în urgentari.
Fără avocat specializat în urgentari este posibil sa dureze mult mai mult decât va imaginati.
Puteti apela la avocat din alta localitate decat cea unde a avut loc procesul.
Ar fi bine sa va grăbiți deoarece deja ati așteptat prea mult si acest lucru va este defavorabil daca avocatul nu stie sa se descurce.

Cerererile depuse de părți sunt ignorate de judecători de regula.
Ultima modificare: Vineri, 19 Aprilie 2019
CLAUDIU LASCOSCHI, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Redactare sentinta BADNIC4 BADNIC4 În 12.04.2019 s-a dat sentinta definitiva in urma apelului facut de reclamată.Intrebarea mea este: in cat timp ne va fi trimisă sentinta. Ce putem face pt a ... (vezi toată discuția)
Conducere cu permisul suspendat. buna ziua tuturor.am facut o ... David124 David124 Conducere cu permisul suspendat. Buna ziua tuturor.Am facut o cerere la procuror de urgentare solutionare , daca o accepta o sa ma sune inainte sau o sa l ... (vezi toată discuția)