avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1201 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Divorț studenta cu un copil de 1,4 luni
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Divorț studenta cu un copil de 1,4 luni

Bună ziua,
Sunt studenta în anul 5 (mai am încă un an pana termin), căsătorita civil din 2016. Avem împreună un copil de 1 an și 4 luni.
Eu și soțul meu am hotărât să divorțam dar nu reușim sa ne înțelegem civilizat.
El îmi spune că fiind studentă și neavând un loc de munca, îmi va lua custodia copilului, iar eu nu voi avea dreptul la nimic din casa, în urma unui partaj, casa care a fost construita după căsătoria civila. Cheltuielile pentru achiziționarea terenului și construcția casei au fost acoperite în mare parte de el și de mama lui (bani pe care i-a obținut pentru ca și-a vândut un apartament, pe numele dumneaei).
Banii pe care i-am investit eu i-am dobândit printr-o moștenire.
Defapt, legal, ce drepturi avem fiecare în situația data?
Mulțumesc.
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:17, 29 Aprilie 2019
~ Conținut șters la cerere ~
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
In Romania nu exista contracte prenuptiale.
Există convenții matrimoniale, care convenții produc efecte numai pentru viitor
Bunurile dobandite anterior căsătoriei nu au nevoie de nicio protectie. Sunt si raman bunuri proprii.
Ambii soti vor trebui să dovedească in instanta, prin mijloace de proba, proveniența banilor.
Dacă nu există astfel de dovezi, imobilul e bun comun.
Terenul al cui e ?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Minorul o sa iti fie încredințat tie datorita vârstei si dependentei fata de mama ,domiciliul acestuia se va stabili la domiciliul tau,iar custodia o sa fie comună.La parțaj soțul o sa dovedească ca a avut o contribuție mai mare la dobândirea bunului dar în mod cert o sa ai dreptul la contravaloarea unei cote parti corespunzătoare sumelor investite.