avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1105 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Acte necesare anunt graviditate la locul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Acte necesare anunt graviditate la locul de munca

Spune-ti,va rog,din punct de vedere legal cum imi anunt seful ca voi avea un copil si daca este prevazut un moment anume.Va multumesc anticipat!:rtfm:
Cel mai recent răspuns: adelaida_07 , utilizator 11:10, 27 Noiembrie 2009
eu sunt asistenta medicala la un spital din romania.conform coduluimuncii mi-am anuntat angajatorul prin acea cerere anexand o adeverinta de la medicul de familie (am depus-o la runos dupa ce in prealabil i-am dat nr. de inregistrare si a fost semnata de managerul unitatii )dupa ce am facut anuntul am fost amenintata de asistenta sefa ca imi face referat pe motiv ca trebuia sa ii duc ei acea cerere.este corect?multumesc
Unde scrie acest lucru ?:foottap:

Sfatuit-o sa citeasca prevederile legale privind protectia maternitatii la locul de munca.
Sunt pure vorbe aruncate in vant. Nu are ce sa va faca.
andreeaj a scris:

eu sunt asistenta medicala la un spital din romania.conform coduluimuncii mi-am anuntat angajatorul prin acea cerere anexand o adeverinta de la medicul de familie (am depus-o la runos dupa ce in prealabil i-am dat nr. de inregistrare si a fost semnata de managerul unitatii )dupa ce am facut anuntul am fost amenintata de asistenta sefa ca imi face referat pe motiv ca trebuia sa ii duc ei acea cerere.este corect?multumesc

Si ce va scrie in referat ca nu a avut onoarea de a afla prima?
Este amuzant.
Ce daca face referat, ce face cu el?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Instiintare angajator a doua sarcina odecianu odecianu Sunt in concediu de maternitate cu primul copiil pana in martie 2018 si sunt insarcinata in 18 sapt, al doilea bebe nascandu_se in februarie 2018. Este ok sa ... (vezi toată discuția)