avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 696 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Firma de recuperare creante
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Firma de recuperare creante

Buna ziua! Am si eu o problema cu o firma de recuperare creante, mai exact Intrum.
In urma cu 2 ani, ei spun ca am avut o factura restanta la orange la trecerea de pe abonament pe cartela. Nu am primit niciun fel de notificare in sensul asta, decat cand dosarul a ajuns pe mana Intrum, moment in care suma era peste 100 de lei(valoarea abonamentului fiind de 23 lei). Nu am primit niciun fel de notificare acasa, asa cum ei continua sa sustina. Sunt student si nu imi permit sa arunc cu bani aiurea. Se poate ajunge in judecata cu asemenea lucruri?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Ioana187 , utilizator 00:54, 9 Iunie 2019
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In general se ajunge în instanta cand e vorba de sume mai mari sau cand apreciază că au de unde sa recupereze banii.Probabil o sa te preseze cu telefoane,notificări etc.
Multumesc pentru raspuns!
In cazul in care s-ar ajunge la asa ceva, ar putea avea castig de cauza?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abonament neplatit - recuperatori Alexandru Ionescu Alexandru Ionescu Buna seara, Incepand cu 11.2017 nu am mai achitat abonamentul Orange, in luna ianuarie totalul de plata era de 550 de lei. In luna februarie 2018 am ... (vezi toată discuția)
Recuperare creante. incognitoooo incognitoooo Buna ziua in 2016 mi-am facut un abonament orange pentru mine si unul pentru o prietena(ea l-a făcut, eu am semnat deci e pe numele meu). Având în vedere ... (vezi toată discuția)