avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 281 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Deținere droguri de risc
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Deținere droguri de risc

Buna ziua! Situația mea este următoarea: in data de 6 am fost la o petrecere in bucuresti (sunt student acolo). La un moment dat, in timp ce eram afara la tigara, un tip s-a băgat in vorba cu mine. Am vorbit o perioada (consumasem cateva băuturi alcoolice) si la un moment dat respectivul m-a întrebat daca fumez iarba. Deoarece încercasem de 2 ori inainte ( tot la petreceri ) i-am spus ca da dupa care m-a întrebat daca vreau sa cumpar. Deoarece treceam printr-o perioada dificila ( părinții s-au despărțit de 1 an deoarece mama încearcă sa ne ajute pe mine si sora mea financiar, lucrând in Anglia iar tata a acuzat-o ca l-a înșelat si se cearta mereu. De asemenea, sunt stresat din cauza examenelor la facultate ), deci nu eram in cea mai buna stare de a lua o decizie rațională, am fost de acord sa iau de 200 lei. A doua zi, am plecat cu prietena mea (cu care locuiesc in bucuresti) spre Craiova deoarece mama ei are probleme de sănătate (insuficienta hepatica cronica) si eu voiam sa ma vad si cu sora mea care locuiește tot in Craiova. M-am gândit ca daca tot stau cateva zile sa consum acolo substanțele respective. Marea mea prostie a fost ca mi-am achiziționat un cântar digital din târg din Craiova deoarece doream sa aflu ce cantitate am primit ( sa imi dau seama daca am pierdut banii degeaba ) si pe langa asta, nu stiam ce cantitate sa pun intr-o tigara si imi era frica sa nu pun prea mult. Cu cateva ore mai tarziu, in fata unui magazin unde stateam cu un prieten si cu iubita, au apărut niste oameni îmbrăcați in civili care ne-au zis ca au ordin de razie pe raza municipiului Craiova si au început sa percheziționeze pe toată lumea de acolo ( in jur de 10 persoane pe care nu le cunosc, pe unul l-au prins cu un cuțit ). De