avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 547 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Nerespectare clauze din Acordul de asociere al ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Nerespectare clauze din Acordul de asociere al Asociației de proprietari

În anul 2018, proprietarii din blocul nostru, au hotărât în Adunarea Generală separarea în două asociații de proprietari. Blocul are din construcție o cameră denumită „biroul administrației” pentru folosință comună, situată la ultimul etaj din sc 1. La separare (scara 1 este o AP și scările 2 și 3 sunt altă AP) s-a întocmit un Acord privind modul de utilizare a spațiilor comune, inclusiv acest birou, în care se specifică utilizarea în comun a acestuia. În Acord s-a specificat expres că nu este permisă condiționarea de orice natură (bănească, materială, etc) a utilizării liftului, în contrapartidă cu alte instalații aflate în subsol scara 2. Problema care o întâmpinăm asociația noastră (AP cu scările 2 și 3), este că nu ni se permite folosirea spațiului de birou pentru administrație, doar dacă le plătim celor din sc 1, cheltuieli cu liftul, cheltuieli că le uzăm ușa de intrare, etc. Întrebarea este cum putem proceda pentru a putea utiliza spațiul comun al administrației (pentru toate cele trei scări) și de a obliga pe președintele sc 1 să respecte Acordul? Menționez că fără acel acord nu se putea înființa nici o asociație, acord depus la dosarul de înființare la Judecătorie și semnat de președinții ambelor asociații. Mulțumesc anticipat!
Ultima modificare: Vineri, 28 Iunie 2019
Iuliana Pirv, utilizator
Cel mai recent răspuns: Iuliana Pirv , utilizator 23:24, 29 Iunie 2019
Mergeți cu actele la avocat pentru proces daca nu va înțelegeți.
Va fi însă un proces destul.de delicat.
Sunt 2 asociatii de proprietari distincte
Problema utilizarii partii comune intra in responsabilitatea exclusiva a reprezentantilor legali ai celor 2 asociatii de proprietari
Mulțumesc pentru răspuns!
Desigur sunt două asociații distincte. Dar, întrebarea mea era cum putem proceda când cealaltă asociație (unde fizic se găsește biroul administrației pe care ar trebui să-l folosim în comun) nu respectă clauzele prevăzute în Acordul semnat și încheiat de ambele părți, cu ocazia separării și înființării celor două asociații la Judecătorie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata lift asociatie cu doua corpuri cladire-unul fara lift pbigh pbigh Este cazul unei asociatii de locatari in care imobilul are doua corpuri de cladire separate si cu doua intrari complet separate. In total sunt 26 de ... (vezi toată discuția)
Model acord delimitare parti comune berty81 berty81 Buna ziua, Ma confrunt cu urmatoarea situatie: am o asociatie de locatari pe 2 scari. Vreau sa le fac dosarele de infiintare asociatii de proprietari ... (vezi toată discuția)
Spatiu comun uscator ariadna661 ariadna661 Buna ziua In blocul nostru (suntem asociatie de proprietari) avem la ultimul etaj un uscator pe care locatarii il folosesc pentru uscarea rufelor (aceasta ... (vezi toată discuția)