Buna, am achiziționat un TV oled C8 destul de scump, in prima zi am testat tv-ul pe pardoseala pentru a vedea dacă are probleme, in a doua seara am pregătit totul pentru montarea lui in dispozitivul de pe perete. Fără nici un fel de șoc mecanic, fără sa îl scăpăm, bruscam sau sa avem altceva in mâna in momentul in care l-am repornit avea o fisura in partea dreapta de jos a ecranului. La montarea lui am fost 2 persoane manavarandu-l cu deosebita atenție. Nici măcar nu avea amprente pe folie in zona respectiva. Singura modificare a fost sprijinirea greutății lui in dispozitiv-ul de pe perete. Am fost trimiși către un service care inițial susțineau ca e vina noastră. Acum așteptam răspuns oficial LG. Am tot citit și se pare ca nu am avea șanse de câștig. Desi e un produs fragil nu e normal sa se întâmple asta, Am avea șanse dacă am da LG-ul in judecată?
Conform legii, vanzatorul este responsabil fata de client, nu producatorul. Deci va trebui sa va judecati cu el. Cred ca sansele dvs sunt destul de reduse (produsul era in posesia dvs, nu ati folosit un specialist, etc. ) . Si aveti dreptate, echipamentele incep sa fie din ce in ce mai sensibile.
Iata, e un lucru de neinteles, si imi cer scuze ca il scriu aici: pentru un echipament care costa, sa zicem 2000 eur, facem economie la 200-300 lei si il montam noi in loc sa aducem un tehnician?
e vorba de transferul de responsabilitate, dincolo de pricepere. tehnicianul ar fi raspuns de defectiune sau ar fi prevenit-o, e greu sa spunem acum. in oricare din cazuri, insa cheltuiala nu ar fi fost din buzunarul dvs.
Probleme garantie
Bogdan8888
Am cumparat un tv lg martea iar joia doar l`am mutat in alta camere si cand l`am aprins am constatat ca dispay`ul era spart. Nu mi`a cazut, nu l`am lovit, ... (vezi toată discuția)