Armenteros a scris:
300 lei pe luna pentru prelucrarea pe calculator? Mi se pare absurd si este o suma mare, in conditiile in care licenta pentru soft specializat pentru asociatii este 6-7 lei pe apartament, platibil o singura data.
Daca se apeleaza la cineva din afara asociatiei pentru a edita toate documentele asociatiei pe calculator, suma de 300 lei/luna mi se pare normala, ba chiar mica. Dar e obositor ca zilnic sa tot apelezi la altcineva sa-ti scrioe si listeze la imprimanta adeverine, liste de plata, situatii contabile si extracontabile de tot felul, contracte, etc.
Oricum nu putem compara aceasta cheltuiala cu pretul unui soft. Nu are legatura una cu alta. Softul nu editeaza singur, trebuie sa avem un calculator, monitor, imprimanta si poate si un om care sa priceapa.
Noi avem calculator , imprimanta, scaner, etc. la asociatie si pe acasa. Impreuna cu administratorul facem toate documentrele si evidentele pe calculator. Doar o data pe luna apelam la un copiator pentru a mari listele de la A4 la A3 pentru afisare . Micile cheltuieli cu hartia si tonerul fac parte din cheltuielile administrativ-gospodaresti (consumabile birou) si se repartizeaza pe cota indiviza.