Am cumpărat o mașină nouă care, de fapt, avea aripa dreapta față înlocuită. Dealerul mi-a dat dreptate, dar a zis să vorbesc cu importatorul. Mă simt înșelat, ce pot face?
Am cumparat o masina hyundai i20, noua, care in momentul primirii părea ok. După 5 zile am descoperit ca aripa dreapta față era schimbata (s-a umblat la suruburi, este zgariata pe interior si nu mai pica exact la imbinari). M-am intors la dealer, a constatat că am dreptate, dar imi spune ca nu poate face nimic ca nu este vina lui și să vorbesc cu importatorul. Am sunat importatorul dar taraganeaza fără răspuns. Am platit o masina noua. Ma simt inselat. Vreau sa mi-o schimbe! Ce pot face?
marianliviuh
Utilizator 6din 7 utilizatori consideră acest răspuns util
Plângere la ANPC sau mai rapid le spuneam că o parchez în față la reprezentanță cu un mare afiș pe ea. În fine am fost intr-o situație similară ( am facut contract cu ei să îmi livreze o mașină până la o anumită dată si au întârziat o lună) și mi-au returnat 1000€. Puteți cere să vi se returneze o anumită sumă ca și compensatie și să aseze aripa aia cum trebuie
Dacă nu ajungeți cu ei la un consens puteți sa consultați un avocat și să forțați un pic nota chiar și in penal, o înșelăciune ceva...
Haideti sa nu exageram cu inselaciunea! Masina cel mai probabil a fost lovita in timpul transportului si reparata in graba ca sa nu intarzie livrarea. Faceti o reclamatie scrisa la dealer, pentru ca ei vor fi obligati sa va raspunda la ea. Daca va refuza dreptul de a face o reclamatie sau nu va raspund in 30 zile, va puteti adresa ANPC. Avocatul cred ca este ultima solutie, daca nu se rezolva prin cele de mai sus. In orice caz, nu cred ca vi se va aproba inlocuirea masinii, poate un pachet gratuit de revizii/service sau in cel mai bun caz o despagubire materiala... Succes!