avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 965 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Sediu PFA
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Sediu PFA

Buna ziua! Sunt studenta si doresc sa imi infiintez un PFA pentru a desfasura servicii de design grafic. Stiu ca pentru acest lucru am nevoie, printre altele, sa am un contract de comodat pentru spatiul in care sa imi desfasor activitatea, desi eu as lucra exclusiv online. Desi sunt studenta in orasul X, sa zicem, nu am posibilitatea de a-mi stabili un sediu sau punct de lucru prin contract aici. As avea cum sa imi fac sediul in orasul Y, unde am domiciliul si familia mea are drept de proprietate, dar ce ar insemna asta pentru mine? In care oras ar trebui sa imi depun toate actele pentru infiintare?
Cel mai recent răspuns: noraleonte , utilizator 18:22, 25 August 2019
Persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale trebuie să aibă un sediu profesional pe teritoriul României, în condițiile prevăzute de lege.
Actele se depun la oficiului registrului comerțului de pe lângă tribunal in raza caruia se declara sediul profesional.
Multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Modificare documente pfa la onrc LuceNera LuceNera Buna ziua, Sunt PFA cu codul CAEN 4791 si detin un magazin online. Livrez marfa la clienti acasa in orasul meu iar in alte orase livrez prin ... (vezi toată discuția)
Ministerul finantelor publice iasi camisca camisca am fost azi la ministerul finantelor iasi deoarece vreau sa imi deschid o inteprindere individuala si trebuia sa completez declaratia (formularul) nr.220.eu ... (vezi toată discuția)